PROBLEM 3: ZMANJŠEVANJE KREDIBILNOSTI

Vsak obiskovalec si na podlagi sporočil, ki jih pošiljate preko svetovnega spleta, ustvari svoje mnenje o podjetju. To je lahko precej različno od tistega, kar je resnica. Lahko ste zelo usposobljeni, z veliko izkušnjami, zaupanja vredni, skratka med najboljšimi na svojem področju. Tega se morda zavedajo vaše obstoječe stranka, kaj pa nove?

Proces pridobivanja novih strank je prav tako pomemben, če ne še bolj, kot vzdrževanje stikov z obstoječimi strankami. Res je, da vas bodo stranke, s katerimi ste že sodelovali, verjetno še kdaj kontaktirale, če ste naredili dober vtis. Morda so bile z vami tako zadovoljne, da vas bodo tudi priporočile prijateljem, sorodnikom in znancem.

Priporočila od ust do ust so zagotovo koristen kanal za širjenje informacij o vaših storitev in podjetju, a vendar se zgolj s tem načinov oglaševanja gibate v omejen krogu potencialnih strank. V času digitalnih medijev je smiselno tradicionalne načine oglaševanje dopolniti s spletnim oglaševanjem. Najosnovnejši in tudi najpomembnejši kanal za dosego novih strank je zagotovo spletna stran. Marsikdaj je prav spletna stran prvi kontakt med potencialno stranko in vašim podjetjem. Zato je zelo pomembno, kako le-ta izgleda in kaj sporoča.

Pri prenovi ali vzpostavitvi spletne strani gre za investicijo, ki bo hitro povrnjena. Osnovne spletne strani lahko dobite že od 500 evrov naprej. Vsekakor pa je smiselno, da se prepričate, kaj dobite za to ceno. Pri sklenitvi dogovora o izdelavi spletne strani je pomembno, da vam poslovni partner zagotovi resnično profesionalno, informativno, sodobno spletno stran, ki bo odsevala prave vrednote podjetja. Prednost je tudi, če vam podjetje ponudi celovito rešitev, ki vključuje izdelavo in obdelavo fotografij, grafike, pisanje in lektoriranje besedila za na spletno stran.

O prenovi spletne strani je zagotovo potrebno razmisliti, če se ob ogledu trenutne spletne strani pojavljajo dvomi:

»So fotografije mojih izdelkov/storitev dovolj kvalitetne in privlačne, da pritegnejo stranke?«

»Dobijo obiskovalci vse ključne informacije takoj, ali se izgubijo med ogromno količino besedila?«

»Me lahko v katerem koli trenutku ogleda strani na enostaven način kontaktirajo? So kontakti pravi?«

»So objave osvežene in relevantne za podjetje? Delujejo vse povezave na strani?«

»Odseva spletna stran tisto, kar smo?«

V primeru, da se odgovor glasi: »Ne,« je morda bolje, da obiskovalci sploh ne pridejo na vašo stran, kakor da bi jih ogled le-te odvrnil od sodelovanja z vami. Ko si enkrat ustvarijo vtis o vas, poti nazaj več ni. Vaša kredibilnost lahko upade že samo s tem, če spletna stran ne zadovolji pričakovanj obiskovalca.

Vzroki za to so lahko različni: lahko je stran premalo informativna (npr. manjka cenik, integracija z Google lokacijo), morda se na strani pojavljajo napake (pravopisne in sistemske) ali so informacije zastarele oziroma nerelevantne. V vsakem primeru bo lahko ugled podjetja zaradi tega trpel.

Si želite, da vaša spletna stran dviguje kredibilnost podjetja? Potem poglejte, katerih napak si na spletni strani nikakor ne smete privoščiti.

PROBLEM 4: NE IZGLEDA, KOT DA STOJITE ZA SVOJIM DELOM

Deli:
Maia-Media