Maia Media

»Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka

PRAKTIČNA DELAVNICA

»Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka

Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate.

 Samo še 3 prosta mesta 

Pridružite se nam na praktični delavnici

5 Modulov

o digitalnem marketingu

in prodaji B2B in B2C

15 ur

za izboljšanje vaše

poslovne prisotnosti

2 lokaciji

Ljubljana

Brežice

Podjetji MAIA MEDIA, spletne rešitve in oglaševanje, Matej Plešej, s.p., in DOWELL, poslovne rešitve, Tatjana Dovjak s.p., smo združili moči in za vas pripravi velik paket znanj in veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik.

Praktične nasvete o povečanju prodaje in uspešnem digitalnem marketingu bodo z vami delili
Matej Plešej
CEO MAIA MEDIA, grafični oblikovalec in ustvarjalec spletnih strani
Tatjana Dovjak
CEO - DOWELL, strokovnjakinja vodenja prodaje in prodajnih procesov
Maja Šetinc
Strokovnjakinja za medije, komunikacijo in slovenski jezik

V manjših podjetij se pogosto srečujemo z izzivom, da mora ena oseba opravljati več različnih zadolžitev. Podjetnik tako ni le vodja podjetja, temveč se lahko znajde tudi v vlogi upravljalca družabnih omrežij, računalničarja in prodajalca. Kako se soočiti s pomembnimi vlogami? Določeno delo seveda lahko namesto vas napravi kdo drug. Naš namen pa je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate.

V podjetjih, kjer za marketing in prodajo skrbijo različne osebe (ali oddelki), pa je prav sodelovanje pogosto šibka točka. Mi obračamo to na glavo. Povezali smo se in pokazali vam bomo, kako lahko s skupnimi močmi delamo bolje in uspešneje.

PRAKTIČNA DELAVNICA - BREŽICE

KDAJ: ob ponedeljkih, 6. 5., 13. 5., 20. 5., 27. 5., 3. 6. 2019, 18h-21h

KJE: Mladinski center Brežice, računalnica

CENA: posamezni modul 80 eur; celotna delavnica 400 eur,

ZGODNJE PRIJAVE: do 3. maja je cena 350 eur za vse module

Prinesite predvsem željo po znanju, koristil pa vam bo tudi blok in pisalo. Zaradi načina izvedbe delavnice je zaželeno, da udeleženci v Ljubljani prinesete računalnike ali tablice.

Število prijav je omejeno.

PRAKTIČNA DELAVNICA - LJUBLJANA

KDAJ:  ob sredah, 8. 5., 15. 5., 22. 5., 29. 5., 5. 6. 2019, 18h-21h

KJE: Tehnološki park Ljubljana, stavba B, 2. nadstropje – sejna soba

CENA: posamezni modul 80 eur; celotna delavnica 400 eur

Zgodnje prijave: do 3. maja je cena 350 eur za vse module

Prinesite predvsem željo po znanju, koristil pa vam bo tudi blok in pisalo. Zaradi načina izvedbe delavnice je zaželeno, da udeleženci v Ljubljani prinesete računalnike ali tablice.

Število prijav je omejeno.

Delavnica »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka obsega pet modulov po tri ure. Združuje področji digitalnega marketinga in prodaje, ki sta v podjetju enako pomembni in potrebni za obstoj in razvoj. Zastavljena je interaktivno, spodbuja sodelovanje in aktivno participacijo udeležencev. Vsebine so naravnane praktično, vpeljujejo učenje na osnovi resničnih primerov in spodbujajo kreativnost. Udeleženci se boste lahko na posameznih modulih seznanili s ključnimi orodji in koncepti na področju digitalnih medijev, marketinga, prodaje, svetovnega spleta, družabnih omrežij, računalništva, podjetništva, turizma, javnega nastopanja in jezikovno-pravopisnih standardov slovenskega jezika. Na delavnici si bo vsak pripravili svoj vodnik, kako se lotiti telefonskega klica, kako pripraviti predstavitveni mail, ponudbo, kako se pogajati in zaključiti posel. Poleg tega bomo ustvarili/pregledali vaše profile na družabnih omrežjih in spletne strani ter pripravili privlačne, optimizirane vsebine za na splet. Naučili se boste, kako z lastnim vložkom dosegati želene rezultate.

Zakaj se nam pridružiti

Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli postaviti in upravljati svojo spletno stran? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.

Naša prednost je v tem, da dobite znanje o prodaji in marketingu na enem mestu. Za uspeh podjetja pa sta potrebna oba. Marketing je tisti, ki vzpodbudi kupca, ki neti potrebo, željo, ki ga ozavešča, prodaja pa je tista, ki leade ustrezno obdela, proda in prinaša denar v podjetje.

Do delavnice bomo pregledali vašo spletno prisotnost, tako da bomo pripravljeni na vsa konkretna vprašanja. Izvajalci delavnic bomo za pomoč na voljo udeležencem tudi 30 dni po izvedenih delavnicah. Poleg tega priznamo udeležencem 10 % popust na storitve naših podjetij.

Cilj delavnice

Cilj delavnice je, da udeleženci spoznate digitalne medije in orodja ter se jih naučite učinkovito uporabljati, skupaj s procesom prodaje B2B in B2C. Na primeru vaših podjetjih bomo odkrili točke, kjer so možne izboljšave, da bo posel še bolje stekel. Pripravil si boste lahko svoj oseben vodnik in dobili boste vse potrebno za akcijo.

Komu je namenjena

Delavnica »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka je namenjena vsem, ki želite uspeti v poslovnem svetu. Dobrodošli ste samostojni podjetniki, zaposleni na delovnih mestih, kjer se potrebuje tovrstno znanje, in posamezniki, ki bi želeli pridobiti nove kompetence, ki vam bodo izboljšale zaposlitvene možnosti. Zahtevnost delavnic je primerna za vse odrasle, izvedba pa se prilagodi glede na predznanje, zanimanje in število udeležencev.

Udeleženci boste v okviru izobraževalnih modulov prejeli tehnično-strokovno znanje, ki vam bo služilo pri opravljanju dela in hkrati predstavljalo dober temelj za nadgradnjo na posameznem področju. Ugotovili boste, kaj vas zadržuje, da ne napredujete in skupaj bomo podirali ovire. Dobili boste orodja, s katerimi se boste lahko takoj lotili posla in uspeli.

Program delavnice

POSLOVNI SVET IMA SVOJA NEPISANA PRAVILA, KI JIH JE PAMETNO POZNATI IN ŠE PAMETNEJE UPOŠTEVATI. ZAKAJ JE SEDAJ PRAVI ČAS, DA STOPITE V DIGITALNO PRIHODNOST?
  • Kaj mora vedeti podjetnik, ko vstopa na trg in želi poslovati z ostalimi podjetji;
  • Kako se osebnostno naravnamo na podjetništvo. Podjetnik je način življenja;
  • Organiziranost in disciplina;
  • Ciljna skupina, kateri je proizvod/storitev namenjena (zakaj, kako …);
  • Kakšna je konkurenca na trgu, kdo je naša konkurenca, kako so se oni lotili posla, kaj vse ponujajo, kje so boljši, kje so slabši od nas, kašne cene imajo. Z raziskavo konkurence, bomo znali poiskati naše konkurenčne prednosti;
  • Kakšen je prodajni proces;
  • Pomembnost ravnotežja med prihodki in izdatki;
  • Marketing, ki spodbudi željo, zanimanje; Prodaja, ki v hišo prinese denar, nujno potreben za obstoj in razvoj podjetja;
  • Digitalni vs. tradicionalni marketing;
  • Osnove digitalnega marketinga (osnovni pojmi, marketinški kanali);
  • E-mail marketing;
ZAKAJ NEKATERIM USPE IN DRUGIM NE? KAJ MORAMO STORITI, DA BOMO SODILI MED PRVE? KAKO MORAMO TO POČETI?

Kako začnemo s prodajo:

  • Priprava baze, velikost baze, ki jo bomo obdelovali;
  • Mailing – kako pripravimo mail, ki nam bo odpiral vrata;
  • Kako se pripraviti na hladni klic – pripravimo skripto;
  • Kaj želimo s klicem doseči, (predstavitev po mailu, sestanek …);

Kako začnemo z marketingom na družabnih omrežjih:

  • Ustvarjanje poslovnih profilov na FB, Instagramu, Linkedinu;
  • Pregled obstoječih profilov;
  • Zakonitosti uspešnega marketinga;
  • Vodenje kampanj;
  • Oglaševanje na družabnih omrežjih;
  • Razumevanje analitike;
PRODAJNI PROCES B2C, KAKO PRIDOBITI IN OBDRŽATI TURISTE? DIGITALNI MARKETING V TURIZMU
  • Razlika med B2B in B2C prodajo
  • Na kaj moramo biti pozorni pri B2C prodaji
  • Kako si v B2C prodaji pridobimo zveste kupce
  • Digitalne turistične platforme (Booking, Air bnb, Trip Advisor, Kofetarica, Youtube) – zakaj in kako jih najbolje uporabljati
  • Kako prodajati brez provizij
  • Izzivi, s katerimi se ponudniki turističnih storitev srečujejo pri uporabi digitalnega marketinga, in kako jih rešiti
KAKO USTVARITI UČINKOVITE VSEBINE? KAKO Z GRAFIKO PRITEGNITI POZORNOST? PRODAJNI PROCES: PREDSTAVITEV PONUDBE, POGAJANJA, ZAKLJUČEVANJE, SESTANEK
  • Pisanje marketinških besedil;
  • SEO članki in Google AdWords;
  • Ustvarjanje objav za družabna omrežja;
  • Video marketing;
  • Osnove in zakonitosti grafičnega oblikovanja;
  • CGP;
  • Kako pripravimo pisno predstavitev;
  • Kako pripravimo mail s predstavitvijo dejavnosti;
  • Telefonski klic;
  • Sestanek pri stranki, kako vodimo sestanek;
  • Priprava ponudbe in pogajanja;
  • Zaključevanje, kako do podpisa pogodbe oz. naročila;
  • Poprodajne aktivnosti;
PREGLED PRODAJNEGA PROCESA IN KAKO GA VODITI, DA BOMO DOSEGLI ŽELENE REZULTATE KAKO POSTAVITI SPLETNO STRAN KAKO POSKRBETI, DA VAS STRANKE NAJDEJO NA SPLETU
  • Prodajni lijak in kaj nam pove;
  • Kaj nam vsak korak v prodajnem lijaku pove;
  • Kako planiramo prodajo in delo prodajne ekipe;
  • Življenjski cikel podjetja in kaj podjetnik ne sme zanemariti;
  • Na kaj mora biti podjetnik pozoren pri svoji spletni podobi;
  • Kako postaviti spletno stran, ki bo služila prodaji;
  • SEO strategije za boljšo umestitev v brskalniku;
  • Razumevanje Google Analytics;

Za več informacij se lahko obrnite na Mateja (041 436 413, matej.plesej@maia-media.si) ali na Tatjano (031 522 447, tatjana.dovjak@dowell.si).

Smo vas prepričali?

Pridružite se nam.

Error: Contact form not found.

Po prijavi na delavnico ali posamezne module prejmete račun na elektronski naslov. Prijava se šteje za veljavno ob prejemu nakazila, najkasneje pet dni pred posameznim modulom. Vračila niso možna.