PROBLEM 8: NA SPLETU VAS NE NAJDEJO

Vaša spletna stran je že postavljena, zato je sedaj pravi čas, da razmislite o naslednjem koraku. Kako vas bodo stranke našle?

Google vedno stremi k izboljšanju kvalitete rezultatov iskanja v brskalniku. Njihov cilj je uporabnikom vsakokrat prikazati seznam najboljših spletnih strani oziroma virov, ne glede na to, kaj iščejo. Zato pri Googlu nenehno nadgrajujejo in izpopolnjujejo svoj algoritem, tudi do šeststokrat na leto. Večina teh sprememb je manj pomembnih, občasno pa pripravijo večje spremembe (na primer Google Panda, Google Penguin), ki bistveno vplivajo na rezultate iskanja.

V letu 2016 je prišlo do desetih večjih nadgradenj algoritma, ki razvršča strani v Google rezultatih brskanja. To predstavlja veliko težavo predvsem pri starejših spletnih straneh zaradi več razlogov:

1. Spletne strani, ki niso prilagojene uporabi preko mobilnih telefonov, so »kaznovane« s slabšo uvrstitvijo med rezultati iskanja.

2. Če spletne strani nimajo nedavno posodobljenih vsebin, se bodo začela uvrščati nižje med zadetki.

V naslednjem letu so pri Googlu intenzivno začeli opozarjati obiskovalce določenih spletnih strani, da so le-te potencialno nevarne za uporabo. Sicer tu ni šlo za spremembo iskalnih algoritmov, a kljub temu je močno vplivalo na upad obiskanosti določenih spletnih strani, ki še niso začele uporabljati komunikacijskega protokola HTTPS (zavarovana različica HTTP).

Letošnje leto se je Google osredotočil na mobilno uporabo spletnih brskalnikov, saj uporaba le-tega iz leta v leto narašča. Pravzaprav se že sedaj več kot 50 % vseh iskanj na spletu odvija preko mobilnih telefonov. Pričakuje se, da bo ta trend le še naraščal, zato je smiselno investirati v prenovo spletnih strani, da bodo prilagojene za mobilno uporabo, se posledično višje razvrščale med zadetki in vam prinašale več potencialnih strank.

Dejstvo je, da spletne strani, ki jih algoritem prepozna kot »aktivne«, dobivajo višja mesta med rezultati iskanja v brskalniku. Spletne strani, ki niso bile vsebinsko osvežene že več let, pa bodo sčasoma upadale med zadetki. To ni pomembno zgolj zato, da boste bolje uvrščeni med zadetki, pač pa boste z novimi, aktualnimi vsebinami (na primer v obliki bloga) bili tudi bolj verodostojni v očeh obiskovalcev.

Tudi nove spletne strani se spopadajo s težavo, da ostajajo skrite v množici zadetkov v spletnem brskalniku. Ni namreč dovolj, da imate zgolj postavljeno spletno stran, če je potem nihče ne bo našel. S poznavanje in spremljanjem sprememb Google algoritmov lahko poskrbite, da bo vaša spletna stran višje uvrščena v organskem razvrščanju brskalnika. Lahko pa tudi najamete eno izmed številnih podjetij, ki bodo poskrbela, da vas konkurenca ne bo potisnila v ozadje. SEO (search engine optimization) je dolgoročna investicija, ki vašemu podjetju poveča število obiskovalcev, kar pomeni več potencialnih kupcev in večjo prepoznavnost.

Investicija v SEO je smiselna v kombinaciji s kvalitetno, sodobno spletno stranjo, ki bo ponudila obiskovalcem točno tisto, kar iščejo. Umestitev na prva mesta v Google iskanju na dolgi rok ne bo prinesla želenih rezultatov, če bodo obiskovalci vašo stran po nekaj sekundah zapustili.

Preden se odločite za uporabo znanosti o Google algoritmih, poskrbite, da vaša spletna stran ne bo vsebovala katerega izmed ključnih problemov, ki odganjajo potencialne stranke.

PROBLEM 9: SPLETNA STRAN DAJE NEPROFESIONALEN VTIS

Deli:
Maia-Media