Digitalni politični marketing: Spletno oglaševanje političnih strank

Politični marketing je že zdavnaj presegel okvire konvecionalnega oglaševanja z jumbo plakati ali brošurami, tudi politične stranke pa morajo, da bi nagovorile kar najširši krog volilcev, voditi svoje digitalne kampanje.

Volilna kampanja je velik podvig. Zahteva natančno pripravo in razumevanje okolja, v katerem delujete. V tem članki vam bomo razkrili nekatera dejstva o razvoju učinkovite strategije kampanje, od oblikovanja vaše ekipe do oglaševanja na trendovskih kanalih družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Osnova je, da imate jasno predstavo o svojih ciljih za vodenje kampanje; brez nje je lahko vaša strategija neučinkovita ali neosredotočena. Na primer: želite zmagati ali s svojo stranko le zasesti poslanska mesta? Želite ozaveščati o določenih vprašanjih ali nanje proaktivno reagirati? Temu primerno boste morali prilagoditi svoj pristop, hkrati pa ostati zvesti temu, kar ste kot kandidat (osebne prednosti).

 

Kaj pomeni vodenje volilne kampanje?

Vodenje volilne kampanje je zahtevno delo. Ne samo, da morate slediti viziji politične kampanje, ampak morate tudi usklajevati veliko različnih ljudi, prostovoljcev in virov. Na kratko, vodenje volilne kampanje se nanaša na postopek nadzora volilne kampanje. Vodenje volilne kampanje se nanaša na postopke ustvarjanja in distribucije oglasov za politično kampanjo. Z ustreznimi orodji in strategijami lahko vodite učinkovito kampanjo za manj denarja, kot bi si mislili. Cilj vodenja volilne kampanje je ugotoviti potrebe državljanov in nato odgovoriti na njihove potrebe s konkretnimi dejanji.

 

Ključne zmagovalne strategije za uspešne volitve

 

Pomemben del volilne kampanje je nagovoriti čim več ljudi. Potrebna je platforma, ki govori v imenu vseh, in včasih je težko najti popolno ravnovesje. Obstajajo ključne zmagovalne strategije volilne kampanje. Eden najpomembnejših je neposreden pogovor z ljudmi. Ko gre za volilno kampanjo, je veliko ključnih strategij, ki bi jih morali poznati. Najprej morate prepoznati svojo ciljno publiko in pridobiti potencialne volivce na svojo stran. Prva stvar, ki jo morate narediti za zmago na volitvah, je zagotoviti, da ima vaša stranka največ izkušenj. Če ste novinec, vam bodo ljudje težko zaupali. Za zmago na volitvah v državi je zelo pomembno, da imate ustrezne strategije in tehnike.

 

Volilna kampanja: kakšen je dober marketing?

V nadaljevanju predstavljamo nekaj idej, ki jih je dobro vpeljati za uspešno volilno kampanjo.

  • Ustvarite načrt za svojo strategijo in taktiko oglaševalske akcije
  • Kar najbolje izkoristite oglase v družabnih medijih, vključno s Facebookom, Twitterjem, Instagramom in YouTubom. Pri tem naj spomnimo na primere objav zdaj bivšega predsednika vlade, Janeza Janšo in njegove bolj ali manj posrečene primere objav na Twitterju. Podobni primeri so tudi v tujini, npr. Ukrajinskem predsedniku Volodymyrjem Zelenskyem na Youtube, Donaldom Trumpom na Facebook-u in mnogi drugi.
  • Uporabite podatke za informiranje o svojih odločitvah o tem, na koga ciljati s kakšnimi sporočili
  • Ustvarite čustveno povezavo z volivci
  • Vaš PR naj poudarja vaše prednosti in ne slabosti nasprotnikov
  • Ugotovite, katera vprašanja so najpomembnejša za vaše ciljno občinstvo
  •  Ustvarite učinkovito strategijo kampanje tako, da razumete, kdo voli za vas in kdo ne; ključnega pomena je, da ne izgubljate časa s prepričevanjem volivcev, ki so se že odločili za vas ali drugega kandidata
  • Zgradite močno ekipo – poiščite nadarjene posameznike iz različnih okolij z različnimi spretnostmi
  • Bodite pristni – ne poskušajte biti nekaj, kar niste
  • Bodite na tekočem z aktualnimi dogodki, da boste imeli jasno razumevanje, kaj se dogaja v svetu, tako doma kot v tujini.
  • Imejte akcijski načrt, ko gredo stvari narobe (npr. naravne nesreče)
  • Kampanja je dolg proces – ne čakajte do zadnje minute, da začnete
  • Ne podcenjujte moči lokalnih kampanj

 

Volilna kampanja: anketne volitve in drugi pokazatelji

Osnovna raziskava o političnem kandidatu lahko vključuje preverjanje njihove spletne prisotnosti, raziskovanje stvari, ki so jih povedali v prejšnjih intervjujih ali govorih, pregledovanje različnih njihovih zapisov (kot so uradni prepisi) itd. Ne pustite se ujeti nepripravljene. Dobro se pozanimajte o svojem nasprotniku in to še precej prej preden se lotite marketinške kampanje, tako da boste, ko se ta začne, vnaprej pripravljeni. Ena najpomembnejših stvari, ki jih morate storiti, preden kandidirate za funkcijo, je, da dobite dober občutek za svojega nasprotnika. Pred kandidaturo se prepričajte, da ste opravili raziskavo o trenutnih politikih na oblasti. To lahko storite tako, da preberete njihove zapise o glasovanju ali si ogledate videoposnetke, v katerih govorijo na javnih dogodkih. Velja tudi obratno. Tako, kot se vi lahko pozanimate o vaših volilnih protikandidatih, se lahko tudi oni pozanimajo o vas. Eden od osnovnih načinov pri tem je Google review za katerega velja, da imate le malo možnosti vpliva, da mnenja, ki jih nekdo zapiše o vaši stranki, cenzurirate.

 

Vloga zbiranja sredstev in volilna kampanja

Zbiranje sredstev je ključna komponenta v vseh volilnih kampanjah. Finančna sredstva politične stranke potrebujejo predvsem za online in offline marketing, t.j. za postavitev spletne strani, za oglaševanje na družbenih omrežjih, jumbo plakate, radijske oglase, PR oglaševanje, razne pogostitve, promocije in drugo. Zbiranje denarja je lahko težavno, ker donatorji morda nimajo vedno sredstev. Kljub temu bodo imele organizacije, ki lahko uspešno zbirajo sredstva, na koncu prednost pred svojimi konkurenti. Obstaja več načinov zbiranja denarja v volilnih kampanjah. Nekateri kandidati uporabljajo osebna sredstva, medtem ko se drugi obrnejo na množično zbiranje sredstev in javne donacije. Učinkovita strategija na tem področju lahko pomeni razliko med uspehom in neuspehom.

 

Zaključek

Ključ do zmagovalne kampanje je imeti prave ljudi in čas porabiti za njihov razvoj. Če ste našli svojo popolno ekipo, vendar še nimajo dovolj izkušenj ali veščin, uporabite te nasvete za usposabljanje osebja, preden bo prepozno. Hkrati je lahko koristno tako za vas kot za vaše podpornike kampanje, če lahko vzdržujete učinkovito strategijo, ki je uspešna. Temeljna strategija, ki smo jo opisali v tej objavi, bi vam morala dati nekaj idej, da zagotovite, da vaše kampanje ostanejo na pravi poti, tako da ne le dosežejo svoje cilje, temveč tudi dolgo po koncu volitev. Povejte nam, kakšna druga vprašanja ali pomisleke imate, tako da nam pošljete sporočilo prek kontaktnega obrazca; naša ekipa vas bo kmalu kontaktirala! Nenazadnje se je treba zavedati, da je treba volilno kampanjo voditi strateško. Tukaj opisane ključne zmagovalne strategije so le nekatere od tistih, ki jih lahko uporabite za ustvarjanje in upravljanje vaše uspešne oglaševalske akcije. Ne glede na to, ali iščete načine za izboljšanje volilne udeležbe ali kako najbolje pridobiti neodločene volivce, ti nasveti ponujajo veliko idej za uspeh!

Deli:
Maia-Media