Bodite na prvi strani Google iskalnika v samo osmih korakih (vodnik za začetnike)

Ste naveličani preizkušanja na desetine strategij SEO optimizacije, plačevanja različnih SEO storitev, ki so obljubljale zagotovljeno uvrstitev na prvi strani Google iskalnika, zapravljanje časa in brezuspešnih poskusov? No, imate srečo – vašega iskanja je konec. Samo sledite tem preprostim osmim korakom in se uvrstite na prvo stran za iskane ključne besede, ki vam bodo prinesle promet in prodajo.

 

Takoj obvestite Google, da vaše spletno mesto obstaja

Googlovi roboti neprestano iščejo po spletu, da bi poiskali različna spletna mesta in to delo vselej opravijo dobro. Vendar pa lahko traja nekaj časa, da Google roboti odkrijejo vaše spletno mesto. Lahko sedite in čakate dneve ali celo tedne, da Google preišče vaše spletno mesto, vendar je najbolje, da takoj ukrepate in Google o vašem spletnem mestu obvestite kar sami.

Če imate zemljevid mesta XML za svoje spletno mesto, ga lahko pošljete v Google Search Console, s čimer zagotovite, da bo vaše spletno mesto prikazano v Googlu. Google Search Console je brezplačno orodje, ki lahko lastnikom spletnih mest pomaga razumeti njihovo uspešnost pri iskanju v Googlu in stvari, ki jih lahko storijo, da povečajo svojo vidnost v iskanju.

V Google search console se vam ni treba prijaviti vsak dan, da bi preverili, ali ima vaše spletno mesto težave. Če je Google našel nekaj težav z vašim spletnim mestom, vam bo poslal e-poštno sporočilo, da vas o tem opozori. Vendar pa je priporočljivo, da se še vedno prijavite v svoj račun enkrat mesečno ali vsakič, ko spremenite vsebino svojega spletnega mesta, da se prepričate, da so podatki ustrezno ažurirani.

Višje kot ste rangirani na Googlovih spletnih straneh, večja je verjetnost, da vas potencialne stranke najdejo.

 

Pametno raziskovanje ključnih besed

Raziskovanje ključnih besed je proces iskanja pravih ključnih besed, da na ta način pridobimo ciljni promet. Obstaja veliko brezplačnih in plačljivih orodij, ki vam pomagajo pri tem postopku. Poglejmo, kako lahko to storite brezplačno: najprej pripravite 15-20 ključnih besed, ki bi jih potencialni obiskovalci vaše spletne strani morda iskali. Vsaka ključna beseda mora biti dolga vsaj 3 besede. Na primer, če bi imeli e-trgovino, ki prodaja opremo za badminton, bi našli ključne besede z namenom kupca, kot so: Poceni loparji za badminton, Loparji za badminton za otroke, Plastični loparji in nekaj ključnih besed z namenom informacij, kot so: Kako pravilno držati lopar za badminton, Preprosti udarci za badminton, Dimenzije igrišča za badminton,… Nekatera orodja kot je npr. Google keywords planner vam omogočajo celo, da poiščete ključne besede, ki jih uporablja vaša konkurenca. Če so oni s temi ključnimi besedami na vrhu iskanj na Googlu, kaj bi vam lahko potem preprečilo, da bi bili vsaj tako dobri kot je vaša konkurenca? Naj vas spomnimo, višje kot ste rangirani na Googlovih spletnih straneh, večja je verjetnost, da vas potencialne stranke najdejo.

 

Ugotovite namen iskanja

Med 15-20 ključnimi besedami, ki ste jih izbrali, določite najboljših 5 ključnih besed za vaš članek oz. vsebino na spletni strani. Ugotovite namen iskanja po teh ključnih besedah. Tako boste vedeli, kakšno vsebino morate ustvariti za visoko uvrstitev v spletnem iskalniku. Samo vnesite ključno besedo v Google in pritisnite enter. Zdaj morate ugotoviti dve stvari: Kakšnih je prvih deset zadetkov, ki vam jih ponudi Google? So to objave v blogih, videoposnetki, strani izdelkov, PDF-ji, slike ali kaj drugega? Kakšen je namen obiskovalca teh strani oz. za kakšno vrsto informacij na teh spletnih straneh gre? V osnovi obstajajo trije nameni:

1. Informacijski namen – nekdo išče informacije. Primer – Kako nekomu poslati e-pošto, kaj je e-pošta.

2. Navigacijski namen – Iskanje določenega spletnega mesta. Primer – prijava v Gmail, prijava na Facebook.

3. Transakcijski/kupčevi nameni – želijo nekaj kupiti. Primer – Kupite spletno gostovanje, pridobite zavarovalne ponudbe.

Za ključne besede informativnega namena so videoposnetki in objave v blogih najprimernejša oblika, medtem ko za ključne besede s transakcijskim namenom najbolje delujejo strani z izdelki ali storitvami, spletne trgovine. Ključne besede z navigacijskim namenom delujejo samo za spletno mesto ali podjetja, ki jih iščejo iskalci.

 

Pridobite nekaj povezav

Da bi katera koli stran pridobila promet, mora priti na prvo stran Google iskalnika. Vaša spletna stran potrebuje povratne povezave (včasih na tone povezav), da pride na prvo stran. Dve vrsti povezav, ki bi jih morala imeti vsaka stran so notranje in zunanje povezave.

Notranje povezave so povezave z drugih strani na vašem spletnem mestu. Te je najlažje dobiti, vendar mnogi to spregledajo. Primer interne povezave je ta, kjer interno povezujemo svojo objavo o pasteh zastonj spletnih strani, kot enega pomembnih gradnikov SEO optimizacije. Prednosti uporabe notranjih povezav so dvojne. Ne samo, da notranje povezave pomagajo vašim stranem, da se povzpnejo na Googlovi lestvici, ampak tudi zadržijo obiskovalce vašega spletnega mesta na vašem spletnem mestu dlje, kar je še en dejavnik Googlovega rangiranja.

Zunanje povezave (povezave z drugih strani) so kot glasovi pri glasovanju. Več kot imate glasov, višje se vaše spletno mesto uvršča na Googlu. Povratne povezave so še vedno najmočnejši dejavnik uvrstitve v Googlu.

 

Ciljajte na kratke izrezke besedila oz. Featured Snippets

Morda ste že opazili kratke izrezke besedila, ki se nahajajo nad Googlovimi rezultati iskanja, kar je celo boljše od uvrstitve na prvo stran Googla. Kratka besedila običajno nudijo hitre odgovore na iskalčeve poizvedbe. Ti kratki izrezki so predstavljeni izrezki, ki vam lahko pomagajo pri uvrstitvi vaše spletne strani in imajo priložnost, da se uvrstite na prvo stran seznama iskanja. Ne morete vplivati na to, katero besedilo bo predstavljeno, saj o tem odloča Google. Na žalost ni posebne formule ali posebne kode, ki bi zagotovila, kako bo Google predstavil vašo spletno stran z izrezki besedila. Vsebino pa lahko nekoliko spremenite in tako vplivate na svoj izrezek besedila. Tukaj je nekaj nasvetov:

– Če razpravljate o določenem postopku, je najbolje, da uporabite obliko z oznakami in jedrnate, kratke stavke. To lahko postavite na vrh strani, da bo bolj vidno.

– Pri ustvarjanju seznama morate uporabiti oznake, ki se nahajajo blizu zgornje strani.

– Upoštevajte, da predstavljeni kratki izrezki običajno odgovarjajo na vprašanja, ki se začnejo s tem, kako, zakaj, kje, kdaj, kaj in kdo.

Lahko pripravite vsebino, ki daje takojšen odgovor na taka vprašanja. Poskusite lahko tudi dati odgovore na sorodna vprašanja, da Googlu in potencialnim obiskovalcem spletne strani pokažete, da ste se temi resnično posvetili in odgovorili na vsaj večino vprašanj, ki jih imajo potencialni obiskovalci vaše spletne strani. S tem se lahko uveljavite kot avtoriteta za svetovanje v svoji panogi.

 

Dobro upravljajte meta oznake

Meta oznake so kratka besedila, ki se prikažejo v Googlovih rezultatih iskanja in uporabnikom zagotovijo kratek uvod v vsebino. Meta oznake so nekoliko podobne predstavljenim odrezkom, le krajše. Za ustvarjanje meta oznak lahko uporabite samo do 120 znakov. Poskrbeti morate, da boste vnesli informacije z največjo težo in ključno besedo, s čimer boste lahko privabili obiskovalce ali stranke. Meta oznake se ne prikažejo na vašem spletnem mestu, lahko pa nastavite jedrnato in jasno besedilo za vsako spletno stran, ki jo imate. Ustvariti morate oznake, ki bodo prepričale uporabnike, da obiščejo vašo povezavo. Prav tako morate biti kreativni pri vstavljanju ključne besede v meta oznake.

 

Spremljajte rangiranje svoje spletne strani

Naslednji korak je, da začnete spremljati, kje se vaše strani uvrščajo glede na ciljne ključne besede, da boste lahko v realnem času dobili povratne informacije o svojih prizadevanjih za gradnjo povezav. Ko gradite povezave, optimizirate vsebino, povečate hitrost svojega spletnega mesta ali naredite kakršne koli druge spremembe na svojem spletnem mestu, se boste s svojo spletno stranjo uvrstili višje med zadetki na Googlovi spletni strani ali pa ostali na istem mestu, s čimer boste dobili vpogled v to, katere dejavnosti vam najbolj pomagajo pri SEO. Če uporabite spremembo uvrstitvenih položajev kot povratno informacijo, lahko podvojite dejavnosti, ki imajo za posledico zvišanje uvrstitve, in zmanjšate dejavnosti, ki ne dajejo rezultatov ali so negativne. Za začetek spremljanja svojih uvrstitev lahko uporabite brezplačni načrt Serptoday. Serptoday je še posebej koristen za blogerje, ki šele začenjajo in nimajo veliko denarja.

Preden se spustite v samostojno SEO optimizacijo, velja pretehtati, kakšne načrte imate s svojim podjetjem v naslednjih letih, ali ste dovolj digitalno usposobljeni in ali imate dovolj časa, da je vaša spletna stran skupaj z vso vsebino med prvimi zadetki na Google iskalniku.

Naj vam pomagamo in opravimo trdo delo namesto vas. Kliknite tukaj in rezervirajte brezplačen posvet z nami.

Deli:
Maia-Media