9 razlogov, zakaj tudi vi potrebujete SEO optimizacijo

Imate veliko strast do svojega posla, vendar se le s težavo prebijate iz meseca v mesec?

No, niste sami. Pokazali vam bomo, kako lahko povečate svojo prodajo, a ne samo to. Najpomembneje je, da vam bomo pokazali, kako lahko ustvarite dolgoročno prepoznavnost in hkrati razširite svojo ciljno publiko. Kako torej narediti, da bo Google delal za vas.  Za to obstaja ena sama čarobna beseda… SEO. V nadaljevanju vam predstavljamo, kaj lahko SEO naredi za vas in vaš posel.

1. Poveča vašo kredibilnost

Biti predstavljen med najboljšimi rezultati iskanja na Googlu pomeni, da vas iskalnik obravnava kot ustrezen, uporaben in pristen vir informacij in vam daje prednost pred drugimi spletnimi mesti. Search Engine Optimization ali na kratko SEO pomaga vzpostaviti avtoriteto vašega spletnega mesta z različnimi praksami, kot so pridobivanje povratnih povezav z drugih uglednih spletnih mest na vašem področju, optimizacija vsebine strani, prepoznavanje napak na spletni strani, izboljšanje uporabniške izkušnje vašega spletnega mesta itd. Pripeljati novega obiskovalca na vašo spletno stran je ena stvar, medtem, ko je to, da ga prepričate, da ostane ali se vedno znova vrača, čisto nekaj drugega. SEO pomaga pri doseganju vseh teh ciljev, hkrati pa poveča vašo kredibilnost. Toda tako kot pri večini dobrih stvari se to ne more zgoditi čez noč in se boste morali nenehno truditi za ustvarjanje novih vsebin in SEO optimizacijo.

2. Za dobro SEO optimizacijo ni potrebno investirati veliko denarja

Nizki stroški oglaševanja so ena največjih prednosti optimizacije za iskalnike. Medtem ko večina strokovnjakov za digitalni marketing goreče priporoča eno obliko spletnega trženja pred drugo, menimo, da je dobra kombinacija plačljivih in neplačanih marketinških metod ključ do uspeha. Čeprav plačano trženje predstavlja približno 15 % prometa na spletnem mestu, to morda ni vedno najboljša strategija za manjša podjetja, ki šele začenjajo in imajo proračunske omejitve.  Imejte v mislih tudi, da je anchor tekst (zasidrano besedilo) ključnega pomena za search engine optimization. Poleg tega potrebuje vaša vsebina tudi ustrezen meta opis oz. meta description. Anchor tekst je besedilo, ki je napisano na povezavi in kaže na drugo spletno vsebino kot je npr. ta. Meta opis pa je kratko besedilo, ki se uporabnikom Googla prikaže v iskanih rezultatih, ko v iskalnik vpišejo določeno ključno besedo ali besedno zvezo in je kratek povzetek bistva spletne strani. Izpiše se pod naslovom spletne strani in predstavlja prvi stik uporabnika s spletno stranjo, še preden ta sploh klikne nanjo.

3. Izvirna vsebina in SEO delujeta z roko v roki

Z ustvarjanjem koristne vsebine za obiskovalce vaše spletne strani, vključno z besedilom, slikami in videoposnetki, bo vaše spletno mesto bolje uvrščeno v rezultatih iskanja. Poskrbite, da bo vaša vsebina kakovostna in optimizirana za ključne besede, po katerih se želite uvrstiti in redno posodabljajte svojo vsebino. O faktorjih, ki nakazujejo na zastarelo spletno stran, si lahko preberete na strani: Problem 10: ne posvečate pozornosti detajlom. Če upoštevate ta članek, imate ustrezen anchor tekst in meta opis, hkrati pa upoštevate tudi ostala priporočila na Maia media ter se posvetujete z našimi marketing strokovnjaki, vam obljubljamo, da vas bodo imeli brskalniki raje, potencialne stranke pa vas bodo hitreje našle.

Biti predstavljen med najboljšimi rezultati iskanja na Googlu pomeni, da vas iskalnik obravnava kot ustrezen, uporaben in pristen vir informacij in vam daje prednost pred drugimi spletnimi mesti.

4. SEO dopolnjuje PR.

Čeprav se zdita SEO in PR povsem ločeni marketinški strategiji, ju lahko kombinirate, da optimizirate njune rezultate. Povezava na kredibilne spletne strani je glavna naloga katere koli strategije SEO. To pomeni, da je eno najpomembnejših del SEO strokovnjaka prepoznavanje priložnosti za uvrstitev vsebine na spletne bloge, novičarske publikacije in druga ustrezna spletna mesta. Seveda se to med drugim doseže s pravim anchor tekstom, dobro vsebino in meta opisom. Glede na to, da se PR strategija vrti okoli objav v uglednih publikacijah, ki govorijo o vašem podjetju, je to za vas velika priložnost.

5. Izboljša uporabniško izkušnjo vaših strank

SEO je pomemben za boljšo uporabniško izkušnjo, saj zagotavlja vašim obiskovalcem spletne strani ustrezne informacije, relevantne fotografije ali videoposnetke za podporo besedilu, spletne strani, ki so enostavne za predstavitev, in konfiguracijo spletnega mesta, ki je prijazno mobilnim napravam. Na primer, če na svoji strani prikažete animacijo, vendar se ne upodablja dobro, bo to povzročilo negativno uporabniško izkušnjo. Z optimizacijo animacij jih bo Google lažje zaznal. Tako bo, ko se uporabnik pomakne po strani navzdol in pride do animirane vsebine, v njej lahko užival, saj bo tekla nemoteno, namesto da bi zmrzovala. Prav tako poskrbite, da vaš anchor tekst ne bo usmerjal na nedelujoče spletne strani oz. strani z “usodno napako” #404. To je alarmanten znak tako za Google kot tudi za potencialne kupce. Boljša uporabniška izkušnja prinaša več klikov, več potencialnih strank, boljšo podobo blagovne znamke in višje stopnje konverzije. Tako obiskovalci vašega spletnega mesta kot iskalniki cenijo dober UX dizajn in zagotavljanje le-tega bo izboljšalo vašo uvrstitev in povečalo konverzije.

6. Lahko vam pomaga doseči več obiskovalcev na spletni strani

SEO je primarni vir potencialnih strank. Inbound marketing predstavlja najučinkovitejši in najbolj uspešen vir potencialnih strank med Business to Business (B2B), Business to Customer (B2C) in neprofitnimi organizacijami.  Če s SEO optimizacijo ne pridobivate novih potencialnih strank, potem morate analizirati svojo spletno stran in se prepričati, da ciljate na prave potencialne kupce. Imejte v mislih, da tekstopisec ne piše le teksta, temveč piše zgodbe. Poskrbite, da vaše zgodbe ne bodo plagiati, ampak da bodo zanimive, lepo berljive in unikatne. Preverite tudi svoje konkurente, kako gre njim in kje vidite prostor za izboljšavo pri pisanju člankov, ki jih objavljajo. Potem poskusite te izboljšave vpeljati v svoje članke.

7. Pomaga vam, da se bolje uvrščate v spletnih iskalnikih

Search engine optimization predstavlja velik del prometa na spletnem mestu, kar pomeni, da bodo rasle tudi konverzije. Ne glede na to, ali želite obiskovalce vašega spletnega mesta prepričati, da opravijo nakup, se naročijo na vaše e-novičke ali delijo svojo vsebino na njihovih družabnih omrežjih, SEO utira pot za vse. Pri tem vam Google lahko pomaga z orodji kot sta Google Analytics in Google Search Console.

S SEO optimizacijo lahko spremljate spremembe v uvrstitvah, konverzijah in prometu na spletnem mestu. Platforme, kot je Google Analytics, Google Ads in druge nudijo izčrpen nabor informacij, ki vam omogočajo, da ste pri delu čim bolj analitični.

8. Izboljša uporabnost spletnega mesta

SEO pomeni, da je vaše spletno mesto prijazno do iskalnikov, vendar lahko izboljša tudi izkušnjo, ki jo ima stranka ob obisku vašega spletnega mesta. Če se potrudite ustvariti uporabno in visokokakovostno vsebino, naredite svoje spletno mesto hitrejše in bolj odzivno. Če dodate povratne povezave in optimizirate vsak del vaše strani, bo Google s programom prepoznal vašo spletno stran kot dober vir informacij in vas zato višje rangiral. Dejavniki, ki izboljšujejo uporabnost, vključujejo robustno strukturo spletnega mesta in navigacijo, kar vpliva na to, kako bodo brskalniki rangirali vašo spletno stran.

9. Omogoča, da ste pri delu kar se da analitični

S SEO optimizacijo lahko spremljate spremembe v uvrstitvah, konverzijah in prometu na spletnem mestu. Platforme, kot je Google Analytics, Google Ads in druge nudijo izčrpen nabor informacij, ki vam omogočajo, da ste pri delu čim bolj analitični. Ogledate si lahko na primer nakupno pot vsakega uporabnika spletnega mesta – vključno s stranmi, ki so jih obiskali, ključnimi besedami, ki so jih uporabili za iskanje, in ali so izvedli določena dejanja. S temi vpogledi lahko prilagodite in izboljšate svojo strategijo SEO optimizacije in najpomembnejše – povečate stopnjo konverzij.

Za konec

Search engine optimization predstavlja velike prednosti za spletna mesta in lahko vodi do dolgoročne eksponentne rasti. Blagovne znamke, ki vlagajo v SEO, skrbijo za kvaliteten meta description in anchor tekste, lahko ustvarijo verodostojnost in zaupanje pri občinstvu, kar je tudi ključni del strategije digitalnega trženja. Preden se spustite v samostojno SEO optimizacijo, velja pretehtati, kakšne načrte imate s svojim podjetjem v naslednjih letih, ali ste dovolj digitalno usposobljeni in ali imate dovolj časa, da je vaša spletna stran skupaj z vso vsebino med prvimi zadetki na Google iskalniku.

 

Če nameravate izdelavo spletne strani zaupati strokovnjaku, lahko pridobite subvencijo v vrednosti do 8.500 €.

Deli:
Maia-Media