Kaj je vsebinski marketing in kakšna je njegova moč?

Ste vedeli, da povprečni kupec prebere  med 3 in 5 vsebinskih prispevkov, preden se odloči za nakup? Tako je približno polovica vsebinskih prispevkov namenjena pridobivanju pozornosti oz. v prodajnem lijaku fazi “awareness”. To pomeni, da je vsebinski marketing pomemben strateški del marketinga vsakega podjetja. Na eni strani odgovarja na vprašanja in potrebe vaših potencialnih kupcev, po drugi strani pa boste z dobrim vsebinskim marketingom lažje izpolnili prodajne cilje podjetja. 

Toda pozor: ustvarjanje vsebine ni enostavno. Ustvarjanje vsebine, ki vzbudi pozornost vaših potencialnih strank pa je še toliko težje, vendar je nagrada mamljiva. Z dobrim vsebinskim marketingom boste pridobili zveste bralce, ki so v sozvočju z vami, vašo blagovno znamko in vašimi vrednotami. Pridobili boste njihovo pozornost in zaupanje, ki sta ključna predpogoja za izgradnjo neverjetnega spletnega poslovanja.

 

Kaj torej je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing predstavlja informativne vsebine, ki so pomembne, zanimive in koristne za vaše potencialne stranke. Obstajajo štiri oblike vsebine: 

  • Napisana beseda 
  • Zvok 
  • Video 
  • Slike 

Ne glede na obliko vsebine, je najpomembnejša stvar za pisca besedil, da ustvarja vsebine, ki so za bralce zanimive, koristne, ki jim pomagajo pri reševanju njihovih izzivov. Ja, pravilno razumete. Vsebinski marketing pokriva več področij in je kot tak zelo raznolik, s tem pa tudi zelo zahteven, pogosto tudi obremenjujoč. Ne glede na to, kako zelo raznolik je vsebinski marketing in koliko različnih področij pokriva, je vsem vsebinam, ki jih kreiramo z vsebinskim marketingom skupno sledeče: napisana beseda poganja splet. Tako je vedno bilo in vedno bo. Tudi če delate z zvokom ali videom, so prave besede še vedno tisto, kar naredi razliko. Besede spodbujajo sodelovanje. Besede spodbujajo uporabniško izkušnjo. Besede spodbujajo prodajo, rast in dobiček. Zato je ključnega pomena, kako se izražate, kakšne besede uporabljate, kakšne stavke tvorite. 

 

Izdelava vsebinske strategije

Zdaj, ko ste prepričani, da je vsebinski marketing dobra ideja, morate narediti strategijo, kako se ga lotiti.

Strategija vsebinskega trženja je načrt za ustvarjanje vsebinskih prispevkov, pogostih in doslednih vsebin, ki izobražujejo, zabavajo ali navdihujejo, da neznance spremenijo v oboževalce in oboževalce v stranke. Z drugimi besedami, gradite odnose in rešujete težave. Če ustvarite vrednost in svojim bralcem ponudite vsebino, ki jo potrebujejo za rešitev kakršne koli težave, s katero se soočajo, bo vaš vsebinski marketing uspešen. Če tega ne storite, vsi nasveti in ​​strategije ne bodo pomagale. Še bolje, če lahko svoje bralce ozaveščate, o težavah od prvega pojava njihovih težav, in jim ponudite popolno rešitev, boste pridobili stranke za vse življenje. Tudi če obstajajo druge, boljše rešitve, jim ne bo vseeno – v njihovih mislih boste za vedno avtoriteta, ker ste jim prvi pomagali. Toda preden začnete z ustvarjanjem vsebine, morate narediti pet stvari:

 

1. Ugotovite, kdo je vaša stranka

Vse se začne s tem, kdo je vaša stranka. Kakšne so njene želje? S čim se bori? Kako izgleda? Preden lahko začnete, morate temeljito razumeti, kako razmišlja vaša stranka. Morate govoriti njen jezik. Vaš prvi korak je, da opravite raziskavo, da ustvarite namišljeno različico vaše idealne stranke. Ta lik ali avatar naj bi na splošno predstavljal, koga poskušate doseči s svojo vsebino. Morali bi sprejemati proaktivne vsebinske odločitve na podlagi modela, ki si ga zamislite.

 

2. Ugotovite, katere informacije potrebujejo

Zdaj morate stopiti v njihove čevlje in se sprehoditi skozi njihovo pot strank. Katere korake morajo sprejeti za poslovanje z vami? Kaj morajo vedeti pred nakupom pri vas in v kakšnem vrstnem redu? To je vaš vsebinski načrt. To so vaši prvi deli vsebine. Ustvarite vsebino, ki obravnava vsak korak na poti stranke.

Vsebinski marketing je bistven element digitalnega prodajnega procesa

3. Izberite način pripovedovanja

Tukaj je prostor za vašo kreativnost. Odločiti se morate, kako boste svojim strankam posredovali informacije, ki jih iščejo. Kateri format boste uporabili? video? Ali pisano besedo? Katere zgodbe bi morali povedati? Kakšen ton in glas bosta najbolj odmevala? Bolje kot poznate svoje občinstvo, lažje se mu boste približali. Navsezadnje boste morali uporabiti svojo intuicijo, nato pa neusmiljeno eksperimentirati in prilagajati vsebino. Sčasoma se boste izpopolnili in dosegli uspeh pri trženju vsebine. 

 

4. Vzpodbudite bralca, da postane aktiven

Saj veste, za ves vsebinski marketing je priporočljivo, če ne kar obvezno, da obiskovalca spletne strani, gledalce filmčkov na Youtube kanalu, bralca vsebinskih prispevkov, ali na kratko leade, pozovemo k dejanjem. Ti pozivi so lahko preprosti gumbi “Kupi zdaj” ali pa takšni, kjer potencialne kupce pred nakupom tudi nekoliko, dodatno izobrazimo o nakupu, npr. o prednostih produkta, z nasveti, kako lahko rešijo svoje težave, ki so razlog obiska vaše spletne strani,…  

 

5. Izkoristite ves potencial leadov

Ni potrebno izgubljati dodatnih besed, da povemo, koliko truda je potrebnega za pridobivanje leadov. Zato je ključnega pomena, da izkoristite ves potencial leadov, z izjemno koristno, privlačno vsebino, ki so jo vaši bralci pripravljeni plačati s svojimi podatki. Na ta način lahko naprej negujete leade, s tem, da jim po e-pošti redno pošiljate vsebine, ki bi jih lahko zanimale. Spomnimo: lead potrebuje 3-5 vsebinskih prispevkov, da se odloči za nakup. Kar je najvažnejše, na ta način gradite zaupanje vaših strank, kar pa je v virtualnem svetu pogosto zelo težko. 

Zdaj, ko ste prebrali ta prispevek, se verjetno bolj kot prej zavedate, kako pomemben je vsebinski marketing za vaš posel. Upamo, da vam je pet točk izdelave vsebinske strategije vlilo dovolj samozavesti, da bi se lažje sami lotili vsebinskega marketinga. Če kljub temu ne želite več izgubljati časa z ugotavljanjem prave vsebinske strategije za vaš posel, smo tu, da vam pomagamo. Nenazadnje lahko za sodelovanje z nami pridobite tudi Vavčer za digitalni marketing. To pa ni ravno od muh, kajne?

Deli:
Maia-Media