PROBLEM 5: VAŠA KONKURENCA IMA BOLJŠO SPLETNO STRAN

PROBLEM 5: VAŠA KONKURENCA IMA BOLJŠO SPLETNO STRAN

Se strinjate, da je težava, če ob pogledu na vašo spletno stran zgledajo spletne strani konkurence veliko boljše? Ko naključni obiskovalci pristanejo na vaši strani in jo hitro zapustijo, ker ni zadovoljila njihovih pričakovanj, kam mislite, da gredo?

Da, najverjetneje gredo nazaj na Google iskanje in kliknejo na strani drugih podjetij med zadetki. Ob tem pa si lahko mislijo:

»Škoda, raje bi sodelovala z lokalnim podjetjem, a ta mi ne deluje profesionalno.«

»Še dobro, da nisem pri njih naročila! Tukaj vsaj vem, kdaj lahko pričakujem dostavo.«

»Wau, dobra stran! Tisti prejšnji pa kot da so obtičali v 20. stoletju.«

Če konkurenčna spletna stran izgleda boljše, ponuja zanesljivejše informacije in pri obiskovalcih hitreje vzpostavi zaupanje do podjetja, je povsem logično, da bodo obiskovalci izbrali konkurenčno podjetje in postali njihove stranke. Vi pa ste tako izgubili potencialne stranke.

Informacije, ki jih ponujate na spletni strani vas morda v očeh obiskovalcev ne predstavljajo kot zaupanja vredno podjetje ali kredibilen vir za zadovoljitev njihovih želja. Po drugi strani pa, če ima konkurenčno podjetje informacije predstavljene na bolj jasen način, stran sama je bolj pregledna in enostavnejša za uporabo ter odgovarja na večino vprašanj, ki se lahko porodijo obiskovalcem … potem vas to podjetje premaguje na spletu in mogoče tudi v poslovanju.

Kako poskrbeti, da vas konkurenca ne premaga na spletu? Koristno je, da najprej analizirate konkurenčne spletne strani: preverite, kakšne informacije imajo, kaj ponujajo, kaj vam je na njihovi strani všeč in kaj vas morda moti, kaj pogrešate … Skratka pristopite do njih povsem nevtralno, kot kakšen obiskovalec, ki bi želel kupiti njihove izdelke ali storitve.

Seveda je popolnoma razumljivo, da vsak podjetnik nima časa za večurno analiziranje konkurenčnih spletnih strani. Toda brez skrbi, obstajajo številna podjetja, ki vam ponujajo storitev analize spletnih strani in svetujejo pri prenovi ali vzpostavitvi vaše, da bo postala drugim v zgled.

Ko veste, v čem vaša spletna stran zaostaja za stranmi drugih podjetij v tej panogi, lahko naredite naslednji korak. Sedaj ste vi v vlogi stranke in iščete najboljšega ponudnika. Najboljši pa ni vedno najcenejši. Morda poznate nekoga, ki občasno naredi spletno stran ali ste nekje slišali, da se to da čisto enostavno in brezplačno narediti.

Res je, da obstajajo orodja, ki omogočajo brezplačno izdelavo spletne strani. Toda tudi tam je potrebno kar nekaj znanja, da ne bo stran zgolj funkcionalna, temveč boste preko nje razvijali svoj potencial. Dejstvo je, da boste v uspešno delovanje spletne strani, ki bo služila tudi prodaji vaših storitev in izdelkov, morali nekaj investirati. Najcenejša rešitev ni nujno tudi najboljša rešitev, po drugi strani pa v večini primerov ni potrebno zapravljati tisoče evrov za izdelavo ali prenovo spletne strani.

Spletna stran dandanes ni samo nekaj, kar bi bilo dobro imeti zato, ker jo tako in tako že vsi imajo. Moč digitalnim medijev narašča in za najboljši izkoristek le-teh pri povečanju vaše prepoznavnosti in posledično vaše prodaje, se boste morali v določenem trenutku obrniti tudi na strokovnjake. Drugače lahko zaradi pomanjkanja znanja storite hude napake, ki bodo potencialne stranke usmerjale direktno k vaši konkurenci. V naših nasvetih lahko preverite, kateri so ključni problemi slabih spletnih strani.

PROBLEM 6: SVOJE SPLETNE STRANI SE SRAMUJETE

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.