Kolikokrat ste že naleteli na spletno stran, ki ni bila prilagojena za mobilne telefone ali pa ste se izgubili v poplavi besedila? Kakšni so bili vaši občutki ob tem? Kakšno je bilo vaše mnenje o podjetju z zanemarjeno, grdo in zastarelo stranjo, na kateri ste s težavo našli ali celo niste našli želene informacije?
Popolnoma naravno je, da se ob stiku s spletno stranjo porajajo tudi določene asociacije glede podjetja za njo. Če naletimo na zastarelo, neodzivno, neprilagojeno stran, ki ne doseže naših pričakovanj (npr. da najdemo v sekundi delovni čas podjetja in kontakte), to meče slabo luč na podjetje. Še več, povzroči lahko, da se ne odločimo sodelovati s tem podjetjem.
Konkurenca je dandanes velika in tisti, ki se ne trudi, bo težko uspešen na dolgi rok. Trud pa ne pomeni samo lastno delo, pomeni tudi sposobnost, da v pravem trenutku sprejmeš pravo odločitev. Nihče ne zmore sam vsega, zato je včasih potrebno pripeljati dodatno delovno silo v podjetje, poiskati strokovnjake ali pa vložiti v zunanje partnerje, ki bodo poskrbeli za napredek podjetja.
Vrnimo se sedaj k spletnim stranem. Ob srečanju z zastarelo spletno stranjo se nam lahko pojavijo določene predpostavke o podjetju, ki ne bodo pozitivne. Pomislimo lahko:
»Poslovanje mora biti zelo počasno v tem podjetju. Izgleda, da se svoje spletne strani niso dotaknili že več kot pet let.«
»Zakaj moram povečati, da lahko karkoli preberem?!«
»A to podjetje sploh še posluje? Nazadnje so objavili v letu 2016.«
»Toliko neuporabnih informacij! Pa samo kontaktno številko sem želel najti.«
In potem zafrustrirano stisnete gumb za nazaj …
To je le nekaj vsakdanjih primerov, s katerimi se srečujejo obiskovalci spletnih strani, morda celo vaše.
V nadaljevanju bomo predstavili nevarnosti, ki jih lahko zastarela in neurejena spletna stran povzroča vašemu podjetju. Nihče si namreč ne želi, da spletna stran uničuje ugled podjetja in preusmerja stranke naravnost h konkurenci.
Proces prvega vtisa poteka izjemno hitro. Raziskave kažejo, da obiskovalci povprečno potrebujejo manj kot sekundo, da si ustvarijo mnenje. In prvo mnenje še kako šteje, saj je potrebno veliko več časa, da se le-to spremeni. Glede na prvi vtis se bodo potem obiskovalci odločili, ali bodo ostali na vaši spletni strani ali jo bodo zapustili. In poiskali želeno informacijo oziroma storitev kje drugje.
Kakšno mnenje želite, da si obiskovalci ustvarijo o vašem podjetju?
Spletna stran deluje kot ogledalo podjetja. Odseva vrednote podjetja, dviguje ali znižuje kredibilnost in privablja ali odvrača potencialne stranke in poslovne partnerje.
Iz opisanih napak boste hitro lahko presodili, ali tudi vaša spletna stran potrebuje preobrazbo. Nasveti pa vam bodo pomagali, kako izboljšati javno podobo podjetja na spletu.