PROBLEM 2: VPRAŠLJIVOST KVALITETE PRODUKTOV IN STORITEV

PROBLEM 2: VPRAŠLJIVOST KVALITETE PRODUKTOV IN STORITEV

Obiskovalci vaše spletne strani ne potrebujejo veliko časa, da presodijo, ali jih vaši produkti oziroma storitve zanimajo ali ne. Če vaša ponudba in predstavitev podjetja na spletni strani doseže pričakovanja uporabnikov, je naslednji korak, da se odločijo vas kontaktirati.

Vsi obiskovalci spletne strani so potencialne stranke in potencialni poslovni partnerji. Zato je pomembno, da se zavedamo, da spletna stran predstavlja naše podjetje javnosti. Obiskovalci bodo na podlagi spletne strani sodili tudi o podjetju, njegovem poslovanju, izdelkih in storitvah, ki jih ponujate. Na podlagi presoje se bodo nato odločili, ali je smiselno stopiti z vami v kontakt.

Če je očitno, da so minili meseci ali celo leta, kar ste se nazadnje dotakni spletne strani, lahko obiskovalec presodi, da vaše podjetje najverjetneje ne investira veliko v zaposlene, modernizacijo delovnih procesov, sistemskih nadgradenj in nenazadnje v dvigovanje kvalitete ponudbe.

To seveda ni nujno res. Toda dejstvo je, da bo oblikovalo mnenje obiskovalcev. Obiskovalci, ki si bodo ustvarili negativno podobo o vašem podjetju najverjetneje nikoli ne bodo postali vaše stranke. Še več, negativno dojemanje podjetja lahko vzbudi nezaupanje v kvaliteto storitev in produktov. Mnenje o tem pa se hitro širi med sorodniki, prijatelji, znanci in nenazadnje tudi na spletu.

Zastarela in neučinkovita spletna stran torej lahko vzbudi pri obiskovalcih negativne odzive o ponudbi podjetja, kakor so na primer:

»Kako lahko ponujajo izdelavo spletnih strani, če pa imajo sami tako zastarelo in počasno stran.«

»Kaj res? Poklicati jih moram, če želim to naročiti?!«

Uporabnikom prijazna spletna stran bo zmanjšala možnost, da stranke obiščejo tudi konkurenco ter povečala možnost, da postanejo prav vaše stranke. Da je spletna stran uporabnikom prijazna, je še posebej pomembno, ko gre za spletne trgovine.

Stran s kričečimi barvami in velikimi napisi, s pravopisnimi napakami in klicaji, ki bo delovala, kakor da gre zavajanje ali lažno ponudbo, bo odvračala obiskovalce od naročila. Prav tako bo uporabnika odvrnilo, če bodo koraki za oddajo naročila predolgi, nejasni ali ne bodo omogočali plačila s kartico, Paypalom in ostalimi sistemi za e-plačevanje.

Zato je zelo pomembno, da pri izbiri ponudnika prenove ali postavitve spletne strani izberete tudi takšnega, ki je specializiran za vzpostavitev spletne trgovine, saj postaja nakupovanje od doma čedalje bolj priljubljeno.

Želite da vaša spletna stran odseva kvalitete vašega podjetja, storitev in produktov? Potem preverite, na kaj še morate biti pozorni pri spletni strani, da ne boste odganjali potencialnih strank.

PROBLEM 3: ZMANJŠEVANJE KREDIBILNOSTI

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.