3. načini za uspešno predstavitev namena blagovne znamke

Obstaja veliko načinov za uspešno predstavitev blagovne znamke oz. branding, od pripovedovanja zgodb do pristnosti do povezovanja s svojim občinstvom. Tu so trije najpomembnejši koraki, ki jih morate upoštevati:

 

Pravi namen blagovne znamke

 

Namen blagovne znamke je ključnega pomena za uspeh v poslu. Blagovne znamke, ki sporočajo svoje vrednote strankam in imajo dober branding, bodo bolj verjetno pritegnile zveste stranke, njihovo oglaševanje pa bo učinkovitejše. Poleg tega bodo potrošniki bolj verjetno zaupali blagovnim znamkam, ki delujejo transparentno in so  družbeno ozaveščene. Slednje je ključnega pomena, saj se potrošniki želijo poistovetiti z blagovno znamko in njenimi vrednotami. Prav tako je večja verjetnost, da bodo kupili izdelke in storitve podjetja, ki odraža njihove vrednote. Ko ima blagovna znamka jasen namen, izstopa od povprečja.

 

Branding mora biti skladen z vrednotami podjetja in odražati njegov smoter. Podjetje predstavlja svoj namen delovanja z enostavkovnim pitchem, oz. sloganom. Slogan podjetja mora biti jasen in jedrnat ter mora sporočati namen podjetja. Treba ga je preizkusiti na trgu in po potrebi spremeniti. Slogan podjetja lahko sporoča konkurenčno prednost podjetja, če se odraža v izdelkih in storitvah, ki jih ponuja podjetje in predstavlja dober branding. Če temu ni tako, je najbolje, da se sloganu popolnoma izognete.

 

Primer slogana blagovne znamke Crayola: Namen blagovne znamke Crayola je navdihniti ustvarjalnost v vsakem otroku. Paleta izdelkov podjetja je zasnovana tako, da navdihne ustvarjalnost in sprosti izvirnost vsakega otroka. Blagovna znamka želi staršem pomagati dvigniti ustvarjalnost svojih otrok in učitelje postaviti kot partnerje pri učenju. 

 

Moč pripovedovanja zgodb za blagovne znamke

 

Pripovedovanje zgodb je pomembno orodje pri trženju in predstavlja dober branding, saj pomaga povezati potrošnike z vašo idejo ali izdelkom. Prav tako humanizira vašo blagovno znamko in jo naredi bolj dostopno. Pomislite, kako Netflix uporablja pripovedovanje zgodb za razvoj več raznolikosti in boljšo predstavitev. Bistvo pripovedovanja zgodbe je povedati občinstvu, kdo ste in za kaj se zavzemate. Je pomemben del namenskega trženja blagovne znamke in je odličen način za vzpostavitev osebnega stika s strankami.

 

Namen blagovne znamke je močno orodje za ustvarjanje pomembnih povezav s strankami, oglaševanje pa močan branding naredi učinkovitejše. Zgodbe lahko uporabite za privabljanje novih strank in krepitev odnosov z obstoječimi. Trženje s pripovedovanjem zgodb je lahko močno orodje, če posnema humanistične lastnosti, s katerimi se lahko vaše stranke poistovetijo. Zgodbe se lahko uporabljajo za izobraževanje in zabavo, lahko pa so tudi učinkovit način za ustvarjanje zvestobe blagovni znamki. Da bi bilo učinkovito, mora biti pripovedovanje zgodb postavljeno v središče vaše nove strategije.

 

Če želite ustvariti učinkovite zgodbe, ne pozabite povedati zgodbe, ki ustreza tem merilom. Zgodbe vzbujajo čustva, gradijo zvestobo strank in si jih je lažje zapomniti kot dejanske informacije. Če boste zgodbi dodali nepričakovan preobrat, si bo vaše občinstvo vašo blagovno znamko zapomnilo še dlje. Zgodbe občinstvu tudi pokažejo, kako rešiti problem. Torej lahko uporabite tehniko pripovedovanja zgodb za izboljšanje namena vaše blagovne znamke.

 

Ko ustvarjate zgodbo, poiščite junaka ali protagonista. Ne naredite iz tega kroniko ali dolgočasno zgodbo. Ljudje radi prisluhnemo zgodbam, ki so nabite z emocijami. Zgodbe, ki so privlačne, vedno vključujejo spotike in preobrate. Potrošniki uživajo v učenju novih stvari s pripovedovanjem zgodb. Delijo zgodbe in ustvarjajo vezi z vrstniki. Z uporabo pripovedovanja zgodb za privabljanje občinstva je lahko namen vaše blagovne znamke bolj pomenljiv. Vse to predstavlja ključne stvari za močan branding. 

 

Če želite, da bo vaša zgodba še privlačnejša, se prepričajte, da se vaše občinstvo zaveda razloga, zakaj vaša blagovna znamka sploh obstaja. Upoštevanje edinstvenih potreb in želja občinstva bo vaši blagovni znamki pomagalo vzpostaviti trden odnos z njimi.

 

Pomen pristnosti za branding

V zlati dobi televizije in interneta so lahko blagovne znamke pritegnile množice s privlačnimi slogani. Toda v današnjem svetu ljudje iščejo več angažiranosti.

Zaradi spodbujanja trikov se velike blagovne znamke osredotočajo na svoje temeljne vrednote in družbeni namen, da bi se razlikovale od konkurentov. Z osredotočanjem na skupni namen so te blagovne znamke zgradile svojo strategijo trženja blagovne znamke okoli tega namena in zdaj prehitevajo tekmece.

tide logoPristnost kot način za uspešno uporabo namena blagovne znamke temelji na zavezanosti blagovne znamke, da deli svojo zgodbo in vpliva na čustva vseh, ki se srečujemo z blagovno znamko. Tide je ustvaril pobudo,  imenovano “Wash Away Labels” ali “izperite etikete”, da bi obravnaval nezavedno pristranskost med potrošniki. Ta pristop se osredotoča na opolnomočenje zaposlenih in strank s kulturo preglednosti in odgovornosti.

Vključitev kulture pristnosti v kulturo blagovne znamke je odličen način, da naredite svojo blagovno znamko bolj verodostojno. Lahko je tako preprosto kot ponujanje odličnih storitev za stranke ali tako zahtevno kot donacija za družbeni namen. Cilj pristnosti blagovne znamke je spodbuditi stranke, da se pogovarjajo z vami in delijo svoje izkušnje. Če si vzamemo čas za prikaz ranljivosti, krepimo povezavo znamke s potrošniki.

 

Pristnost vključuje tudi transparentnost. Mnogi potrošniki danes nimajo težav z razumevanjem blagovne znamke ravno zaradi transparentnosti blagovnih znamk, zaradi česar so določeni blagovni znamki tudi bolj zvesti kot drugi. Bolj ko je blagovna znamka transparentna, bolj ji kupci zaupajo. Ko kupci čutijo, da lahko zaupajo blagovni znamki, bodo bolj verjetno pri njej kupovali in jo priporočali drugim.

h&m white paper bagUporaba družbenih in okoljskih vprašanj za povečanje pristnosti blagovne znamke je odličen način za pritegnitev mlajših potrošnikov. Blagovne znamke, ki podpirajo vprašanja, ki so v skladu z njihovimi temeljnimi vrednotami, jih bodo bolj verjetno pridobile. Modni trgovci, kot je H&M, so se družbeno zavezali z uvedbo programa recikliranja v svojih trgovinah. S prevzemanjem družbene odgovornosti lahko blagovne znamke pritegnejo mlajšo demografsko skupino in dolgoročno ohranijo njihovo zvestobo.

 

 

Povezovanje s svojim občinstvom in njegov pomen za branding

 

Prvi in ​​najpomembnejši del marketinga je povezovanje s ciljno publiko. To je najpomembnejši del trženja, saj bo odziv občinstva na vaše marketinške dejavnosti neposredno vplival na rast vašega podjetja. Najuspešnejša podjetja imajo močne povezave s svojo ciljno publiko. Če ostanete povezani, ste lahko prepričani, da ne boste nikoli pozabili, kaj vaše občinstvo želi od vašega podjetja.

Ena od ključnih strategij za povezovanje s svojim občinstvom je vključitev namena vaše blagovne znamke z vsem, kar počnete. Upoštevajte, da se lahko zanimanja vaše publike sčasoma spremenijo, zato boste morda morali ustrezno spremeniti svojo tržno strategijo. 

Druga strategija za povezovanje s svojim občinstvom je osredotočanje na to, kaj si vaše občinstvo želi, fizično, čustveno in funkcionalno. Če vaše občinstvo želi kupiti vaš izdelek, bo želelo, da je del nečesa večjega od njih samih. Vaše občinstvo bo bolj verjetno kupilo od vas, če stojite za namenom, ki jim je mar.

Ne glede na to, za kateri način uporabe namena vaše blagovne znamke se boste odločili, pomembno je, da znate ta način pravilno implementirati v delovanje vaše celotne blagovne znamke. Lahko to poskušate sami, se učite na svojih napakah, lahko pa ta pomemben del vaše blagovne znamke zaupate strokovnjakom, ki vedo, kako se stvari streže. Odločitev je vaša. Nenazadnje, vavčer za digitalni marketing si lahko pridobite že danes. 

Deli:
Maia-Media