PROBLEM 4: NE IZGLEDA, KOT DA STOJITE ZA SVOJIM DELOM

PROBLEM 4: NE IZGLEDA, KOT DA STOJITE ZA SVOJIM DELOM

Ljudje želijo sodelovati s podjetji, ki vedo, kako dostaviti svojo ponudbo na najboljši možen način. Podjetja dosegajo večjo vrednost v očeh obiskovalcev, če so profesionalna, napredna, imajo vrhunsko ponudbo in sledijo napredkom v svoji panogi.

Lahko ste točno takšno podjetje, a če tega ne prikažete na pravi način, kako naj to obiskovalci spletne strani vedo? Ob vaši zastareli spletni strani, se jim bodo lahko porodile misli, kakor na primer:

»Je to podjetje v zadnjem času sploh speljalo kakšen projekt? Naredilo kakšen nov izdelek?«

»Jim lahko sploh zaupam, glede na to da nimajo nobenih mnenj, referenc in ocen na strani?«

»Kako bo sploh potekalo sodelovanje? Mi bodo nudili podporo tudi, ko opravijo storitev oziroma prodajo izdelek?«

Čisto možno je, da bodo obiskovalci zaradi neosvežene spletne strani s pomanjkljivimi informacijami domnevali, da niste v stiku z razvojem in trendi na področju, ki ga pokrivate. Vaša trenutna spletna stran morda ne daje vtisa, da se usposobljeni za zadovoljitev strankinih želj in potreb. Zato se lahko obrnejo k drugemu podjetju, za katerega bodo (tudi na podlagi spletne podobe) presodili, da je pravi naslov za izpolnitev njihove želje. Tega pa si zagotovo ne želite.

Kako torej prepričati obiskovalce spletne strani, da izberejo prav vas? Na odločitev vpliva več dejavnikov. Zagotovo je koristno, če imajo obiskovalci vpogled v vaše delo – ljudje namreč želijo vedeti, kaj bodo dobili za to ceno. Kvalitetne fotografije vaših izdelkov, storitev in projektov bodo dvignile vašo kredibilnost, hkrati pa sporočile obiskovalcem, kaj lahko pričakujejo, če postanejo vaše stranke.

Drugi, prav tako pomemben, faktor pa je mnenje vaših obstoječih strank. Mnenja so močno orodje, ki ga je koristno uporabiti za dosego novih potencialnih strank. Omenite in spodbudite stranke, da po opravljeni storitvi napišejo mnenje o vas. Pravzaprav imate lahko že na sami spletni strani omogočeno komentiranje in ocenjevanja (npr. izdelkov, ki jih prodajate) ali pa sami vnesete mnenja strank (npr. s Facebooka, maila). Tako se bodo lahko vsi obiskovalci prepričali o kakovosti vaše ponudbe.

Naslednje vprašanje se glasi: Kako priti do pozitivnih mnenj? Odgovor je seveda jasen: s kvalitetnimi storitvami in izdelki, profesionalnim odnosom, ustrezno ceno in relativno hitrostjo. Vse to lahko ponuja tudi konkurenca, zato je potrebno poskrbeti tudi za dodano vrednost, da boste izstopali.

Stranke bodo zagotovo cenile, če jim boste nudili tehnično-strokovno podporo tudi po izvedeni storitvi. Že na sami spletni strani jim dajte jasno vedeti, da stojite za svojim delom, da ste jim na voljo in da jim boste svetovali po svojih najboljših močeh.

Želite izvedeti, kako poskrbeti, da obiskovalci po ogledu vaše spletne strani ne odidejo h konkurenci? Potem si oglejte nasvete, kakšna mora biti vaša spletna stran.

PROBLEM 5. VAŠA KONKURENCA IMA BOLJŠO SPLETNO STRAN

Ta prispevek še nima komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

1 + nine =

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.