Popoln vodnik: Kako uporabiti ocene strank v tržne namene

V tem praktičnem vodniku vam bomo natančno pokazali, kako Google review spremeniti v boljše poslovne rezultate.

Zanašam se na ocene. Zanašate se na ocene. Vsi se zanašamo na ocene. Pravzaprav se je vedenje potrošnikov tako razvilo, da se kupci po vsem svetu zanašajo na ocene svojih kolegov oz. review. Torej, če se sprašujete, ali bi lahko naredili več z ocenami strank, vedite naslednje. Mnenje strank lahko vašemu podjetju zagotovi veliko več kot povratne informacije o vaših izdelkih in storitvah. Prav tako so sami po sebi močan tržni motor. Ocene strank so način, kako zgraditi zaupanje do vaše blagovne znamke. So tudi način, kako spremeniti to zaupanje v merljivo donosnost naložbe s povečanim spletnim prometom, prodajo in prihodki. V tem praktičnem vodniku vam bomo natančno pokazali, kako ocene svojih strank spremeniti v celotno trženjsko strategijo. S tem se bo poslovanje vašega podjetja močno izboljšalo.

Ocene in mnenje strank: zakaj?

Na kratko – cikel zbiranja ocen gre nekako takole:

  1. Z zbiranjem mnenj in odgovarjanjem nanje zgradite zaupanje do svoje blagovne znamke. Mnenja so priložnost za vsakogar, da javno pove, kaj mu je všeč pri vaših izdelkih, storitvah in uporabniški izkušnji. Javno dostopno mnenje potencialnim strankam sporoča, da lahko varno poslujete. Ko imate nekaj mnenj o svojem podjetju, lahko:
  2. Pritegnite nove stranke z uporabo mnenj, ocene in Google review v celotni vaši tržni strategiji. S predstavljanjem mnenj svojih strank spremenite težko prigarano zaupanje blagovne znamke v merljivo donosnost naložbe. Ne glede na to, kakšna je vaša marketinška strategija, da bi pritegnili nove stranke (seo optimizacijo skupaj z vsebinskim marketingom, e-poštna sporočila in oglase ali remarketing). Družbeni dokazi, kot so Google review, mnenje strank in ocene vam lahko pomagajo pri tem. like dislike
  3. Izkoristite zlati rudnik svežih potrošniških vpogledov v svojih ocenah. Vaša blagovna znamka je zaupanja vredna. Z izžarevanjem zaupanja vrednega v celotnem trženju ste pritegnili več strank kot kdaj koli prej. Zdaj morate razumeti, kaj vse vaše nove stranke mislijo o svojih izkušnjah, kar je del vaše blagovne znamke. Mnenja delujejo kot okno v misli vaših strank, kar vam omogoča, da odkrijete točno tisto, kar si želijo. To deluje kot magnet za nove stranke. Pridobite zvestobo in zaupanje strank, še več Google review strank, ki jih naprej uporabljate za privabljanje novih strank. Sliši se dobro, kajne? Zato je ocena vaše stranke za vaše podjetje tako pomembna.

Generično email sporočilo vs. Google review

Kaj je bolj zanimivo: generičen email, ki vas obvešča o praznični promociji, ali tisto, ki vsebuje oceno resnične stranke? To je izjemno učinkovit pristop, ker ne samo, da svoji marketinški ekipi prihranite težave pri ustvarjanju novih marketinških vsebin. Verjetno boste zaradi tega na koncu tudi bolj prepričljivi.

Google review za večje konverzije

Vsako izboljšanje razmerja med prikazi in kliki po e-pošti bo privabilo kvalificiranejši promet na vaše spletno mesto. S tem se bodo povečale možnosti za konverzijo. Zato je ključnega pomena, da lahko ocene strank izboljšajo razmerje med prikazi in kliki v vseh vaših marketinških e-poštnih sporočilih. Email omogoča veliko več prostora za kreativnost kot npr. Twitter, kjer ste močno omejeni na število 250 znakov. Google review lahko uporabite celo kot celotno osnovo za različne vrste email vsebin in poziv k dejanju oz. “call to action” (CTA). Poudarjanje ocene stranke, ki je neposredno povezana z vašo ponudbo,  predstavlja družbeni dokaz. Po njem hrepenijo vaše stranke in poveča verjetnost, da bi kliknili na vašo ciljno stran in na koncu izvedli konverzijo. Glede na to, da 82 % kupcev poroča, da lahko ocene v e-poštnem trženju povečajo verjetnost nakupa, je to precej obetavno.

Načini, kako vključiti Google review v email sporočilo

Vsako e-poštno sporočilo, ki ga pošljete, mora vsebovati nekaj dokazov o vaši zanesljivosti. Preprosto v glavo ali nogo v email dodate mnenje in grafični prikaz petih zvezdic. Tukaj je nekaj vzorčnih idej za začetek.

  • “Naši najbolje ocenjeni izdelki ta mesec.”
  • “Hvala, ker smo postali podjetje s 5 zvezdicami.”
  • “5 načinov, kako smo vaše ocene uporabili za izboljšanje storitev za stranke.”
  • “Spoznajte Špelo, našo najboljšo predstavnico za pomoč strankam.”
  • »Naši čajniki so se nam zdeli odlični, vaše povratne informacije so jih naredile še boljše!«
  • “Izdelki, ki jih imate radi.”
  • Remarketing in Google review

Ne glede na to, kako neprepustna je vaša spletna nakupovalna pot, vedno obstaja možnost za večjo stopnjo konverzije. Po mnenju strokovnjakov pri Klaviyo je povprečna stopnja opustitve vozičkov približno 70 % na namiznih računalnikih in neverjetnih 85 % na mobilnih napravah. Številni trgovci se zanašajo na posebne ponudbe in promocije v teh e-poštnih kampanjah, da bi potencialne stranke privabili nazaj na svoje spletno mesto. Dodajanje izjave ali ocene je lahko več kot dovolj, da jih privabite nazaj, ne da bi pri tem ogrozili vaše dragocene marže. Torej, če sestavljate email kampanjo za remarketing, razmislite o vključitvi nekaj mnenj o vaši uporabniški izkušnji. Še bolje, razmislite o najbolje prodajanih izdelkih, da prepričate morebitne oklevajoče kupce, da je vaše podjetje navdušilo že mnoge.

Že prvi email v vašem mailingu naj vsebuje Google review

Pustite ocenam strank, da govorijo v vaših akcijah dobrodošlice. Kampanje dobrodošlice so vaša prva priložnost za vzpostavitev neposrednega odnosa z bodočo stranko. Večina vaših e-poštnih prijav verjetno še ni opravila nakupa in so lahko celo povsem novi v vašem podjetju. To je vaša priložnost, da jih prepričate, da ste blagovna znamka, pri kateri se lahko počutijo udobno pri nakupu. To je tudi pravi čas, da svojim zadovoljnim strankam dovolite, da govorijo. Ko ste v zgodnjih fazah vzpostavljanja odnosa s svojimi bodočimi strankami, je dobro, da v vsak email vključite ustrezno oceno stranke. Ne glede na to, ali gre za določen izdelek ali vašo uporabniško izkušnjo na splošno. Predstavite svoje najbolje ocenjene izdelke in storitve na podlagi svojih mnenj. Pokažite osebnost vaše blagovne znamke tako, da pripravite presenetljive ali smešne ocene strank. To je le nekaj kreativnih načinov, kako lahko naredite dober prvi vtis na vaše potencialne stranke.

 

 Vstopna stran naj vsebuje ocene strank

Ko izboljšate zanesljivost svojih tržnih kampanj, boste verjetno na svoje spletno mesto privabili veliko več kvalificiranega prometa. Če je vaš cilj več obiskovalcev spletnih mest spremeniti v kupce, bi moralo biti vaše spletno mesto prav tako zaupanja vredno kot trženjsko gradivo, ki jih je pripeljalo tja.  Vstopna stran je pri optimizaciji spletne strani pogosto spregledana v korist strani z izdelki in strani za dokončanje nakupa. To je zamujena priložnost. Tudi če večina obiskovalcev vašega spletnega mesta pride prek določene ciljne strani, obstaja velika verjetnost, da si bodo še vedno želeli ogledati vašo domačo stran. Še posebej, če vaše blagovne znamke ne poznajo. S tem v mislih poskušajte na domači strani čim bolj poudariti ocene strank. To lahko naredite na naslednje načine.

  • Predstavite kakovost in količino svojih mnenj. Primer: »Letos smo prejeli 2365 mnenj in 95 % strank nam je dalo 5/5«.
  • Predstavite 3–5 nedavnih mnenj, da pokažete, kaj imajo drugi radi o vaši uporabniški izkušnji. Izpostavite svoje najbolj prodajane ali visoko ocenjene izdelke in storitve. Primer: “Tu je nekaj izdelkov, ki so jih naše stranke ocenile s 5 zvezdicami”.e pozabite, da je vaša domača stran tista, kamor se obiskovalci spletnega mesta obrnejo, da bi našli znake zaupanja in druge dokaze za zaupanje v vašo blagovno znamko. Zato ne zamudite te priložnosti, da izpostavite ali povzamete statistične podatke o ocenah vaših strank.

Lažji način za oceno vaših izdelkov

Ugotovili smo že, da so recenzije izdelkov skrivno orožje SEO – vendar lahko tudi povečajo konverzije na straneh vaših izdelkov. Po mnenju strokovnjakov pri Shopifyju 79 % spletnih nakupovalcev zaupa informacijam v ocenah izdelkov toliko kot osebnemu priporočilu. In druge študije so pokazale, da so ocene izdelkov 12x bolj zaupanja vredne kot opisi proizvajalcev ali izdelkov. Skratka, prikaz ustreznih mnenj na straneh izdelkov olajša odločitev o nakupu za oklevajoče kupce. Kljub temu nimajo vse ocene enake teže. Raziskave kažejo, da si kupci želijo videti resnične slike drugih strank (tudi vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki), ko berejo ocene izdelkov. Milenijci 50 % bolj zaupajo vsebini, ki jo ustvarijo uporabniki, kot tradicionalnim medijem in menijo, da ima 20 % večji vpliv na njihove odločitve o nakupu. Obstaja 3-krat večja verjetnost, da bodo obiskovalci spletne strani Google review zaznali kot bolj pristen kot vsebino, ki jo ustvari podjetje. Če je torej vaš cilj povečati število konverzij na straneh z izdelki, poskrbite, da bodo stranke lahko delile svojo uporabniško izkušnjo. Če jih prikažete na svojih straneh z izdelki, se bo stopnja konverzije zagotovo povečala.

Google review in remarketing z roko v roki

Oglaševalske akcije za remarketing se lahko pojavljajo na različnih platformah in uporabljajo plačane oglase za remarketing. Ne glede na to, katero platformo uporabljate za izvajanje oglaševalske akcije za remarketing, imate lahko večjo uspešnost, če v oglas vključite ocene svojih strank. Nekaj predlogov:

  • Citiranje ocene posamezne stranke. Uporaba vaše splošne ocene v vašem oglasu.
  • Pokažite, koliko strank vas je visoko ocenilo.
  • Mnenje stranke je lahko odločilni dejavnik, ki stranke spodbudi k nakupu pri vas.

Ocene strank … in SEO optimizacija se izboljša

Predstavljanje Google review na ključnih ciljnih straneh je preprosto izvesti s pripomočki za preglede. Ta majhen dodatek k vašemu spletnemu mestu lahko izboljša, kako pogosto se vaše strani prikazujejo v organskih rezultatih iskanja. To je zato, ker so ocene oblika vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki. Mnenja povečajo količino besedila na vsaki strani. Zaradi tega dodatnega besedila je vaša stran v očeh Googla bolj dragocena. Obiskovalcem vaše spletne strani namreč ponujate več vsebine, ki jo iščejo. Ocene, povezane z vašimi ocenami, pomagajo Googlu razumeti kakovost vaših izdelkov in storitev. Konec koncev želi Google prikazati najuglednejše rezultate iskanja v upanju, da bo svojim uporabnikom zagotovil najboljšo izkušnjo. Besedilo ocene dodaja svežo vsebino stranem, ki sicer ne bi bile deležne pogostih posodobitev. To Googlu pove, da so informacije o vašem podjetju novejše in posodobljene, zato jih je vredno prikazati pri iskalni poizvedbi uporabnika. Tu je tudi ključna vrednost Google review. Ti elementi skupaj pomagajo Googlu razumeti vaše spletno mesto. Sčasoma lahko to povzroči, da bodo iskalniki pogosteje prikazovali vaše strani v rezultatih iskanja in na vaše spletno mesto usmerili večje količine visokokakovostnega prometa.

Ne glede na to, kakšen je trenuten Google review vaše blagovne znamke, vam predlagamo, da se osredotočite na sooblikovanje  blagovne znamke skupaj z vašimi strankami in si s tem pridobite njihovo zaupanje. Če niste povsem prepričani, kako to narediti, vam lahko pri tem pomagamo.

 

 

Deli:
Maia-Media