PROBLEM 9: SPLETNA STRAN DAJE NEPROFESIONALEN VTIS

PROBLEM 9: SPLETNA STRAN DAJE NEPROFESIONALEN VTIS

Če spletna stran daje neprofesionalen vtis, kaj to pove o vašem podjetju? Vsak obiskovalec si seveda lahko ustvari svoje mnenje. Cilj profesionalno izdelane in oblikovane spletne strani pa je, da bo mnenje takšno, kakršnega želite posredovati. Če do sedaj še niste pomislili, kaj bi lahko sporočala vaša spletna stran, morda zaradi tega izgubljate potencialne stranke in zaslužek.

Obstaja več indikatorjev, ki dvigujejo kredibilnost spletni strani in s tem večajo verodostojnost podjetja. Ne glede na to, ali šele ustanavljate podjetje ali ste ga pred kratkim ustanovili ali pa ga imate že nekaj let, je smiselno razmisliti o celoviti grafični podobi podjetja.

Pri celoviti grafični podobi gre pravzaprav za koncept, preko katerega potencialnim strankam in poslovnim partnerjem posredujete zgodbe in sporočila o svojem podjetju. Vključuje vse od izbire barv, logotipa, dizajna, vrste in velikosti pisave in podobno. Je pravzaprav vizualna predstavitev vašega podjetja, ki naj bi bila čim bolj enotna na vseh kanalih, ki jih uporabljate za stik z javnostjo (npr. spletna stran, dopisni listi, letaki, žig …).

V digitalnem svetu so uspešnejša tista podjetja, ki tudi na spletni strani odsevajo zgodbo podjetja in obiskovalcem sporočajo svoje vrednote. Morda se vam zdi odveč investirati v izdelavo ali prenovo spletne strani in jo nameravate kar sami ustvariti ali pa nalogo zaupati svojim sorodnikom, prijateljem, znancem, ki se s tem ljubiteljsko ukvarjajo. S tem seveda ni nič narobe, a prej se prepričajte, da boste zadovoljni s kvaliteto storitve in končnim izdelkom.

Pri vzpostavitvi ali prenovi spletne strani je ključno, da pripravite celovit načrt za predstavitev vašega podjetja. Ena izmed pomembnejših vrednost, ki jo želite odsevati na spletu, je zagotovo profesionalnost podjetja, izdelkov in storitev. Ste prepričani, da boste to dobili, če za izdelavo spletne strani najamete amaterske ali nerealno cenovno ugodne ponudnike?

V vsakem primeru bodite pozorni na naslednje elemente, da ne bo vaša profesionalnost pod vprašajem.

  1. Naziv domene: Personalizirana domena po predlogi www.vašepodjetje.si je velik korak k dvigu verodostojnosti vašega podjetja. Na naziv domene morate biti še posebej pazljivi, če ustvarjate spletno stran na brezplačnih platformah. Gre za relativno majhno investicijo z velikim učinkom. Obiskovalcem bo domena z nazivom vašega podjetja dala vedeti, da ste resni in zaupanja vredni.
  2. Elektronski naslov: Ena izmed prvih stvari, ki jo morate storiti, ko začenjate svojo digitalno poslovno pot, je, da pridobite profesionalni elektronski naslov. Nikakor ni primerno, da komunicirate s strankami z Gmail, Yahoo in podobnimi (brezplačnimi) elektronskimi naslovi, saj ne boste delovali profesionalno in stranke vas ne bodo jemale resno. Poleg tega pa je smiselno ločiti osebni elektronski naslov od poslovnega.
  3. HTTPS: Komunikacijski protokol HTTPS je zavarovana različica HTTP. Obiskovalcem sporoča, da je stran varna za uporabo in da je njihova zasebnost zaščitena. To je še posebej pomembno, če se preko vaše spletne strani izvajajo transakcije. Obiskovalci se ne bodo odločili za nakup pri vas, če bodo bili v dvomih glede varnosti.
  4. Pravna obvestila: Profesionalna spletna stran mora zajemati splošne pogoje uporabe, pravilnik o zasebnosti in pojasnilo o uporabi piškotkov. Poleg tega je v nogi smiselno tudi vključiti podatke o lastništvu in zaščito copyright z aktualno letnico. To bo vaši spletni strani dalo težino in podjetju dvignilo kredibilnost. Pri spletnih trgovinah pa so pomembna tudi jasna navodila za vračilo in opisane pravice strank.

Vaše podjetje bo odsevalo profesionalnost tudi z aktualnimi vsebinami in dizajnom. Poskrbite, da vaša zastarela spletna stran ne bo pri obiskovalcih pustila vtis, da podjetje ne posluje več oziroma da vsaj ne posluje uspešno. S tem si namreč zapirate vrata pred novimi potencialnimi strankami in izgubljate možnosti za zaslužek.

Uspeh je v detajlih. Zato morate biti pozorni tudi na manjše, a kljub temu pomembne faktorje, ki nakazujejo, da vaša spletna stran potrebuje prenovo. Preverite, kateri so le-ti.

PROBLEM 10: NE POSVEČATE POZORNOSTI DETAJLOM

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.