PROBLEM 6: SVOJE SPLETNE STRANI SE SRAMUJETE

PROBLEM 6: SVOJE SPLETNE STRANI SE SRAMUJETE

Ste se kdaj morali pred drugimi izgovarjati:

»Vemo, da naša spletna stran ni najboljša. Saj jo nameravamo prenoviti.«

»Raje spremljajte naš Facebook profil, tam imamo bolj aktualne informacije kot na spletni strani.«

»Ja, res je. Morali bi imeti to objavljeno tudi na spletni strani. Ampak podjetje, ki nam objavlja, nima časa.«

Morda so od tega minili meseci, leta, vaša spletna stran pa še vedno izgleda enako – zastarelo in neosveženo. Pri spletnih straneh ni tako kakor z vinom, da bi z leti postale boljše. Tehnologija napreduje, zahteve in pričakovanja obiskovalcev so čedalje večja, konkurenca močna, trendi se spreminjajo … In kdor temu ne sledi, bo slej ko prej zaostal in ostal nekje v preteklosti.

V zadnjih letih se je močno spremenil dizajn izdelave spletnih strani in njihova funkcionalnost. Zato je nerealno pričakovati, da vam bo enaka spletna stran brez kakršne koli investicije še nadaljnjih 20 let pripeljala stranke.

Nihče se ne želi sramovati svoje spletne strani. Spletna stran je vendar zrcalo podjetja. Zato bi morala odsevati vrednote podjetja. Slaba spletna stran še kako lahko vpliva na podobo podjetja v očeh obiskovalcev. Verjetno ne želite, da obiskovalci vaše spletne strani dobijo slab prvi vtis o vašem podjetju in poslovanju.

Če ste se morali že večkrat pred potencialnimi strankami ali poslovnimi partnerji zagovarjati, zakaj je vaša spletna stran takšna, kakršna je, potem se do sedaj že verjetno zavedate, kako slaba je. In to je prvi, morda celo najpomembnejši korak.

Ljudje najamejo vodovodarja, ko jim pušča cev v kopalnici, gredo do avtomehanika, če se motor nenavadno oglaša, ko se želijo sprostiti, obiščejo maserke in podobo. Seveda lahko marsikaj od tega postori tudi partner, prijatelj ali znanec. A smiselno se je vprašati, ali bo kvaliteta storitve prav tako na visokem nivoju, kako bi bila, če bi odšli do strokovnjaka? V številnih primerih se odgovor glasi: »Ne.«

Kakor pri ostalih področjih, obstajajo tudi v svetu interneta profesionalni kreatorji spletnih strani, ki bodo poskrbeli, da vaša spletna stran ne bo obtičala v preteklosti. Še več, postala bo lahko v zgled in vam zagotovo pripeljala več obiskovalcev in potencialnih strank.

Če zaupate izdelavo spletne strani ali prenovo profesionalcu, se boste lahko že v nekaj tednih pohvalili z novo, moderno stranjo, ki bo uporabnikom prijazna in bo zadovoljevala njihova pričakovanja, vam pa bila v ponos. Seveda je pomembno, da se pred začetkom dela pogovorite o vsem podrobnostih in vaših željah. Poslovni partner vam mora znati svetovati in prilagoditi spletno stran točno za vaše podjetje in njegove potrebe.

Tako se boste znebili svoje stare spletne strani, ki ne opravlja več svoje funkcije. Zagotovo je bila včasih dobra in je služila svojemu namenu. Toda sedaj je čas, da stopite v prihodnost – tako s svojim podjetjem, kakor z javno digitalno podobo le-tega.

Še vedno niste prepričani, ali vaša spletna stran sploh potrebuje prenovo? Potem preverite, kateri so pokazatelji tega, da je pravi čas, da se odločite za to investicijo.

PROBLEM 7: SPLETNA STRAN ŠKODI PODPORNIM STORITVAM ZA STRANKE

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.