PROBLEM 10: NE POSVEČATE POZORNOSTI DETAJLOM

PROBLEM 10: NE POSVEČATE POZORNOSTI DETAJLOM

V dosedanjih prispevkih smo pogledali glavne vzroke in posledice vaše zastarele spletne strani ter kako lahko to vpliva na uspešnost poslovanja vašega podjetja.

Zastarelost spletne strani in pomanjkanje koristnih informacij, po drugi strani pa poplava nepotrebnih informacij in nepreglednost strani, obiskovalcem pošilja signal, da morda niste pravi naslov za sklenitev sodelovanja z vami.

Zavedati se je potrebno, da je vaša spletna stran več kot samo platforma z osnovnimi informacijami o vašem podjetju. Ob ustrezni uporabi je lahko zelo koristno in učinkovito orodje za pridobivanje potencialnih strank in poslovnih partnerjev. Zato je nikakor ne jemljite kot nekaj nepotrebnega vaše pozornosti in denarja.

Poleg že omenjenih večjih problemov zastarelih spletnih strani, obstaja še več detajlov, ki nakazujejo, da vaša spletna stran kliče po prenovi. V osnovi lahko razdelimo faktorje na tiste, ki se nanašajo na dizajn spletne strani, in na tiste, ki zadevajo vsebino.

FAKTORJI, KI NAKAZUJEJO NA ZASTARELO SPLETNO STRAN:

  • Uporaba Flash tehnologije na spletni strani (ni kompatibilna z mobilno uporabo).
  • Ni prilagojena za uporabo na mobilnih telefonih.
  • Kičasto ozadje.
  • Utripajoča in nadležna besedila.
  • Nepotrebna navlaka na strani.
  • Videi se samodejno predvajajo.
  • Glasba v ozadju (ki se je morda celo ne da izklopiti).
  • Neporavnane slike.
  • Premajhna in neberljiva pisava.
  • Preveč barv.
  • Nekonsistentnost stila pisave in drugih elementov.
  • Nekompresirane slikovne datoteke, ki se dolgo nalagajo in zavzemajo preveč prostora.
  • Pretirani okvirji slik.
  • Galerije z »neskončno« fotografijami.
  • Brezplačne generične fotografije.

FAKTORJI, KI NAKAZUJEJO NA ZASTARELO VSEBINO:

  • Premalo število besed na ključnih straneh.
  • Predolgi odstavki.
  • Pretirana uporaba enakih ključnih besed.
  • Ni nedavnih referenc dela.
  • Nepravilna telefonska številka.
  • Storitve ali izdelki, ki niso več na voljo.
  • Kontakti nekdanjih zaposlenih.
  • Novi zaposleni niso navedeni na strani.
  • Zastarele fotografije pisarne, izdelkov, zaposlenih.
  • Ni odgovorov na vprašanja obiskovalcev.
  • Kuponi in posebne ponudbe, ki so že potekle.
  • Stare in neaktualne vsebine na blogu in v novicah.
  • Spletne povezave, ki ne delujejo.
  • Slikovno gradivo, ki ga ne prikaže.
  • Zamegljene fotografije.
  • Zahtevno posodabljanje strani.

Ti detajli niso nezanemarljivi, saj so lahko prav tako vzrok za odganjanje strank s spletne strani. Skrb za detajle lahko bistveno spremeni obiskovalčevo izkušnjo na spletni strani, vašemu podjetju pa dvigne kredibilnost. Zagotovo ste že slišali rek: »Ne sodi knjigo po platnicah«, a obiskovalci počnejo prav to. Vaše podjetje presojajo na podlagi vtisa, ki ga dobijo spletni strani in družbenih omrežjih.

Za profesionalna spletno stran dandanes ne rabite odšteti več tisočih evrov. Profesionalna spletna stran tudi ne zahteva večmesečnega programiranja, katerega rezultat bo »zacementirana« spletna stran, ki je ne boste mogli sami posodabljati in prilagajati. Obstajajo številne »naredi sam« platforme, ki so uporabnikom prijaznejše in lažje za vzdrževanje. Kljub temu pa boste potrebovali kar nekaj znanja za hitro in učinkovito vzpostavitev spletne strani.

Zato lahko postavitev ali prenovo spletne strani prepustite tudi podjetjem, ki so specializirana za moderne spletne strani in vam lahko zagotovijo celovito rešitev. To pomeni, da vam ponudijo ne samo postavitev spletne strani, pač pa tudi izdelavo in obdelavo slikovnega gradiva, ustvarjanje in lektoriranje besedil, optimizacijo spletne strani, vam izdelajo celotno grafične podobo podjetja in poskrbijo za vašo javno podobo v digitalnem svetu.

Zagotovo si ne želite, da si obiskovalci spletne strani ustvarijo napačno mnenje o vas. Še danes naredite prvi korak, da javnosti na spletu pokažete svojo pravo podobo in vrednote podjetja.

Ta prispevek še nima komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

eighteen − 17 =

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.