PROBLEM 1: OBISKOVALCI DOBIJO OBČUTEK, DA VAM NI MAR

Kakor smo že omenili, je prvi vtis, ki ga dobi obiskovalec vaše spletne strani, lahko ključen pri odločitvi, ali bo s podjetjem posloval. Uporabnika zagotovo pritegne podjetje z dolgoletnim uspešnim poslovanjem in referencami. A to ni vedno dovolj.

Napredna podjetja so že kmalu po množičnem razmahu spleta zaznala, da je potrebno vložiti tudi v nove tehnologije. Dandanes pa je prisotnost na spletu pravzaprav postala nujnost, saj se čedalje bolj uresničuje ideja: Če te ni na spletu, ne obstajaš.

Morda ste tudi vi med takšnimi podjetji, ki je svojo spletno stran vzpostavila že pred desetletjem. Kakšna pa je ta ista spletna stran danes? Najverjetneje zastarela in neprilagojena navadam uporabnikov, ki vse pogosteje dostopajo do spleta preko mobilnih telefonov in pričakujejo hitro ter odzivno spletno stran.

Tudi med novejšimi spletnimi stranmi je pogosto možno opaziti, da niso zastavljene v skladu s trendi in ne zadovoljujejo potrebe uporabnikov. Morda je to posledica izbire cenejšega ponudnika za izdelavo spletne strani ali slabšega znanja ali pomanjkanja komunikacije med naročnikom in izvajalcem oziroma kombinacija vsega.

Pri odločitvi za določenega ponudnika je ključno, da vam poleg kvalitetne in ugodno cenovne storitve ponudi še svetovanje, pomoč in posodobitve, tudi ko je spletna stran že postavljena. S tem se boste izognili stagniranju spletne strani in vodenju podjetja k robu prepada.

Dejstvo je, da če vaša spletna stran deluje zanemarjena, zastarela in neosvežena, to pošlje zelo močno sporočilo vsem obiskovalcem.

»Ne briga nas, kaj stranke želijo in potrebujejo.«

»Mi smo tukaj, in ne glede na to, kakšni bomo, bomo vedno dobili stranke.«

»Če resnično želite naše produkte ali storitve, nas boste že poklicali ali v živo obiskali.«

Napačno je predpostaviti, da si bodo vse potencialne stranke vzele čas za vas, ob vseh drugih obveznostih v življenju, ki so verjetno prioritetnejše. S povečanjem konkurence in okrepitvijo potrošništva se je morala obrniti tudi sama miselnost. Dandanes bo težko uspešno tisto podjetje, ki jemlje stranke kot zagarantirane in samoumevne. Še tako zveste in dolgoletne stranke lahko pridejo do spoznanja, da bodo nekje drugje dobile boljšo, cenejšo, kvalitetnejšo in hitrejšo storitev ali produkt.

Potencialne stranke oziroma poslovni partnerji pri vas iščejo zadovoljitev svojih potreb oziroma rešitev svojih težav. Večina ljudi gre nemudoma na splet in poišče podjetja, ki bi jim ponudila tisto, kar potrebujejo.

Ko podcenjujete nekaj tako pomembnega, kot je moč spleta, in zanemarjate najpomembnejši sodobni kanal za dosego strank, ste v veliki nevarnosti, da pošiljate negativno sporočilo o svojem podjetju in poslovanju. Obiskovalci lahko dobijo občutek, da imate enak odnos tudi do ostalih področij v svojem podjetju. Predvsem pa se jim lahko zdi, da vam ni dovolj mar za njih.

Želite prepričati obiskovalce, da postanejo vaše stranke? Preverite, česa se še morate izogibati, da ne pošljete napačnih sporočil v spletnem svetu …

PROBLEM 2: VPRAŠLJIVOST KVALITETE PRODUKTOV IN STORITEV

Deli:
Maia-Media