Katera F1 ekipa je najhitrejša … na spletu

Katera F1 ekipa je najhitrejša … na spletu

Bolidi Formule 1 veljajo za ene izmed najhitrejših in najdovršenejših vozil na svetu. Vozniki z njimi zlahka dosegajo hitrosti preko 300 km/h in v manj kot treh sekundah pospešijo iz 0 do 100 km/h. Kako pa se ekipe znajdejo v digitalnem svetu? Katera F1 ekipa je najhitrejša na spletu? Analiza učinkovitosti njihovih uradnih spletnih strani nam da presenetljive rezultate.

Kakšne so možnosti, da se konstruktorsko prvenstvo sezone 2019 konča z zmago ekipe Haas, Scuderio Toro Rosso na drugem mestu in Williamsom na tretjem? Glede na rezultate po štirih dirkah, bi bila to znanstvena fantastika. Omenjene ekipe se nahajajo na repu lestvice najboljših, popolnoma nasprotno pa je v digitalnem svetu.

Jake Archibold, razvijalec za Google Chrome, se je lotil analize uradnih spletnih strani ekip Formule 1, ki nastopajo v sezoni 2019. Pri tem je upošteval hitrost nalaganja, kompresijo slik, nadzor predpomnilnika, JavaScript dodatke in ostale procese, ki vplivajo na učinkovitost delovanja spletne strani.

jake archibald f1 web sites

Mercedes je z rezultatom 19,5 sekund nalaganja spletne strani pristal na sredini lestvice, zaradi nepotrebne uporabe Javascripte, ki upočasni delovanje strani. McLaren se je na spletu izkazal za prav tako počasnega kakor na dirkah – njihova spletna stran se nalaga 40,7 sekund. Da bi bila konkurenčna, bi morali izboljšati predpomnjenje in zmanjšati število povezav. Pri Renaultu so morda morali zaradi dražjega voznika varčevati pri spletni strani. Zanimivo je, da so skripte, ki so potrebne za vzpostavitev strani, na dnu HTML-ja, zato brskalnik tem pomembnim skriptom daje nizko prioriteto in posledično se stran nalaga 32,4 sekund.

Racing Point ima v digitalnem svetu še večje težave kakor na progi. Številne slike in slaba kompresija močno podaljšuje čas nalaganja, zato se je ekipa znašla daleč v ozadju. S 84,2 sekundami za skoraj 40 sekund zaostaja za predzadnje uvrščenim Ferrarijem. Ferrari redno posodablja spletno stran, toda določene animacije in dizajn upočasnjujejo delovanje le-te. Njihova čas nalaganja spletne strani je katastrofalnih 46,1 sekund. Alfa Romeo je s preimenovanjem ekipe naredila tudi nekaj sprememb na svoji spletni strani. Nadzor predpomnilnika je pri tej strani odličen, toda številni logotipi upočasnjujejo njeno nalaganje. Kljub temu se je Alfa uvrstila na četrto mesto, tik za Mercedesom.

Se kriza pri Williamsu odseva tudi v digitalnem svetu? Njihova spletna stran se je odrezala presenetljivo dobro, s 14,1 sekundami so zasedli tretje mesto. Red Bull se lahko pohvali z dobro kompresijo podatkov in časom 15,8 sekund, kar ga uvršča na peto mesto. Toda njegova sestrska ekipa Toro Rosso ga premaguje, vsaj na spletu. Največjo težavo imajo pri nalaganju pisav, a vseeno zasedajo odlično drugo mesto na lestvici najučinkovitejših spletnih strani F1 ekip. Za zmagovalno ekipo Haas zaostajajo zgolj 0,3 sekunde. Haas ima precej interaktivno spletno stran, toda očitno so uspeli s pravo kombinacijo optimizacije hitrost nalaganja spraviti na 12,5 sekund.

Najhitrejšo spletno stran med ekipami Formule 1 ima torej Haas. Na stopničke pa se uvrščata še Toro Rosso in Williams kot tretji. Grenak priokus je pustil Ferrari, ki ima na spletu očitno še hujšo krizo kakor na dirkah. Pred njim so se po učinkovitosti uvrstile spletne strani vseh ekip, razen Racing Pointa. Ključna ugotovitev je, da nobena izmed spletnih strani ne uporablja tehnologije, ki bi bila po naprednosti primerljiva s tisto, ki jo uporabljajo pri izdelavi bolidov. Vsem spletnim stranem bi pri izboljšanju učinkovitosti koristilo prednalaganje pisav, boljša kompresija podatkov in izogibanje skripti, ki prepreči prikazovanje vsebin in grafike.

Pri ustvarjanju spletne strani je namreč potrebno imeti v mislih, da nimajo vsi uporabniki vrhunske tehnologije. V realnosti torej nimajo vsi najboljših naprav in najhitrejšega interneta, zato je potrebno spletno stran optimizirati tako, da tudi v »slabih« razmerah uporabnikom nudi karseda prijazno izkušnjo. Na spletu vsaka milisekunda šteje, zato lahko počasna in neodzivna spletna stran hitro odžene uporabnike. Povprečna spletna stran v letu 2019 se preko omrežja 3G nalaga 19 sekund, toda uporabniki 70 % dlje preživijo na straneh, ki se naložijo v 5 sekundah, v primerjavi s tistimi, ki se naložijo v 19 sekundah.

Če tudi vaša spletna stran po učinkovitosti tako zaostaja kot od ekipe Racing Point, je čas, da razmislite o optimizaciji (SEO). Investicija v SEO je smiselna v kombinaciji s kvalitetno, sodobno spletno stranjo, ki bo ponudila obiskovalcem točno tisto, kar iščejo. Z veseljem za vas preverimo, kako se da vašo spletno stran še izboljšati, da se boste višje uvrščali v Googlu in dosegali več potencialnih kupcev.

Ta prispevek še nima komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

one × 1 =

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.