Google Zemljevid s točkami po naročilu: Študija primera

google-zemljevid-po-naročilu

Google Zemljevid s točkami po naročilu: Študija primera

Google Zemljevid (Google Maps) je v času digitalnih tehnologij postal nepogrešljivo orodje za navigacijo, merjenje razdalj med kraji in prikaz pomembnih točk. Podjetja ga na spletnih straneh najpogosteje uporabljajo za prikaz fizične lokacije podjetja, vendar se številna niti ne zavedajo, da jim morda Google Zemljevid ne deluje pravilno. Prikaz sedeža podjetja pa še zdaleč ni edina storitev, ki jo to uporabno orodje ponuja.

Za namen študije primera recimo, da ste podjetje, ki se ukvarja z nepremičninami. Lokacija je eden izmed najpomembnejših faktorjev pri prodaji, nakupu in izgradnji novih nepremičnin. Od tega faktorja je precej odvisna cena in nenazadnje tudi prednosti, ki jih lahko ponudite potencialnemu kupcu, kakor so varnost, udobje in bližina pomembnih točk za vsakdanje življenje.

Slej ko prej se srečate z izzivom: Kako potencialnim kupcem najbolje prikazati vse prednosti lokacije objekta, ki ga prodajate? Vizualno privlačna, pregledna in uporabnikom prijazna rešitev je Google Zemljevid, narejen po naročilu. Zemljevid izdelamo hitro, integriramo ga na vašo spletno stran in možno je tudi naknadno spreminjanje točk, brez da bi bilo potrebno izdelati novega.

Na Zemljevidu po naročilu so lahko izpostavljene katerekoli točke, ki so pomembne za vas oziroma potencialne kupce. V primeru nepremičninskih projektov so to denimo:

Infrastrukturne točke
šole, vrtci, bencinske črpalke, avtobusne in železniške postaje, banke, pošta, zdravstveni dom in bolnišnica, bari in restavracije, trgovine, sakralni objekti
Kulturne točke
šole, vrtci, bencinske črpalke, avtobusne in železniške postaje, banke, pošta, zdravstveni dom in bolnišnica, bari in restavracije, trgovine, sakralni objekti
Športne točke
športne površine in parki, društva in klubi

V tej študiju primera je naročnik želel 50 točk, ki bi bile sistematično prikazane na zemljevidu določenega slovenskega mesta. Najprej smo analizirali obravnavano območje in vse lokacije smiselno uvrstili v ustrezno kategorijo. Za vsako kategorijo smo izdelali unikatne ikone, ki smo jih s pomočjo Google Api tehnologije prikazali na Google zemljevidu. Ikone grafično ponazarjajo dejavnost določene točke, kakor je prikazano spodaj:

ikone-google-maps

Prilagojeni Google zemljevidi zahtevajo osnovno znanje programiranja, saj je potrebno z JS kodo vse atribute umestiti na obstoječi Google zemljevid. Vsaki točki se lahko doda tudi posebna animacija, ob kliku na lokacijo pa se odpre okvirček z želenimi podatki (oddaljenost od točke x, naslov, kontaktni podatki …). Končen izdelek je atraktiven zemljevid z grafičnim prikazom vseh zanimivih točk (POI) in okvirčkom z dodatnimi informacijami o posamezni lokaciji (ob kliku na ikono). Zemljevid deluje enako kakor Google Zemljevid, torej omogoča povečevanje in zmanjševanje pogleda ter premike v vse smeri.

Želite svoj unikaten Google zemljevid? Sporočite vaše želje in predlagali vam bomo najboljšo rešitev.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.