Blog

Vavčer za digitalni marketing

Javni sklad RS za podjetništvo za obdobje 2019 -2023 razpisuje nepovratna sredstva v višini 2.000.000,00 EUR za področje digitalnega marketinga. Sofinanciranje upravičenih stroškov je namenjeno predvsem za uvajanje digitalnega marketinga v vašem podjetju, s čimer se bo povečala vaša konkurenčnost, dodana vrednost oziroma prihodki od prodaje. Vas zanima, kako pridobiti in maksimalno izkoristiti vavčer za digitalni marketing? POMEMBNE INFO VAVČER…

Google Zemljevid s točkami po naročilu: Študija primera

Google Zemljevid (Google Maps) je v času digitalnih tehnologij postal nepogrešljivo orodje za navigacijo, merjenje razdalj med kraji in prikaz pomembnih točk. Podjetja ga na spletnih straneh najpogosteje uporabljajo za prikaz fizične lokacije podjetja, vendar se številna niti ne zavedajo, da jim morda Google Zemljevid ne deluje pravilno. Prikaz sedeža podjetja pa še zdaleč ni edina storitev, ki jo to…

Praznujemo naše prvo leto ustvarjanja

Eno leto je okoli in še vedno smo tu. Veseli, da lahko samostojno ustvarjamo. Hvaležni za vsa poznanstva in priložnosti. Pripravljeni na nove izzive. V prvem letu delovanja podjetja MAIA MEDIA smo uspešno speljali 28 projektov. Od tega je bilo nekaj projektov za iste poslovne partnerje, s katerimi nameravamo tudi v prihodnosti sodelovati. Seveda so vedno dobrodošle tudi nove stranke…

Intervju: Matej Plešej

Naš drugi sogovornik je Matej Plešej, ki se ukvarja z digitalnim marketingom, postavitvijo in optimizacijo spletnih strani, grafičnim oblikovanjem, oblikovanjem besedil in še marsičem drugim. Zase pravi, da ne mara naziva »šef«, rad spi, veliko dela ponoči in je odvisen od kave. V.: Lepo pozdravljeni, Matej! Malce bolj natančno mi prosim opišite vaše delo! Kaj vse počnete, zakaj to počnete,…

Podjetnik začetnik: Paket Moj start

Čestitke, odprli ste podjetje – kaj pa sedaj? Tudi mi smo bili nekoč na začetku, zato razumemo, s katerimi izzivi se srečuje novoustanovljeno podjetje. Verjetno ste se že kdaj spraševali: Kako naj izstopam v poplavi konkurenčnih podjetij? Kako naj dosežem potencialne stranke? Ali potrebujem spletno stran? Koliko me bo stala? Katera družabna omrežja naj uporabljam? Koliko naj zapravim na mesec…

Katera F1 ekipa je najhitrejša … na spletu

Bolidi Formule 1 veljajo za ene izmed najhitrejših in najdovršenejših vozil na svetu. Vozniki z njimi zlahka dosegajo hitrosti preko 300 km/h in v manj kot treh sekundah pospešijo iz 0 do 100 km/h. Kako pa se ekipe znajdejo v digitalnem svetu? Katera F1 ekipa je najhitrejša na spletu? Analiza učinkovitosti njihovih uradnih spletnih strani nam da presenetljive rezultate. Kakšne…

Podjetniški krožek na OŠ Tržišče

Nikoli ni prepozno ali prezgodaj, da začneš z razvijanjem ideje in načrtovanjem svojega podjetja. Tega se zavedajo učenci OŠ Tržišče, ki so se po zimskih počitnicah prelevili v prave podjetnike. Maja in Matej iz podjetja MAIA MEDIA na šoli vodita podjetniški krožek, pri katerem učenci že razvijajo svoje poslovne ideje in ustvarjajo prototipe. Glavni cilj krožka je, da učenci pridobijo…

Linkedin: Kdo ga potrebuje in kako ga maksimalno izkoristiti

Linkedin je največje poslovno orientirano spletno družabno omrežje. Za razliko od Facebooka in Instagrama se tu ne pričakuje, da boste objavljali dogajanje iz vsakdanjega zasebnega življenja. Uporabnike Linkedina ne zanimajo vsebine, kakor so: kam in s kom greste na pijačo, kateri film ste gledali v kinu ali pa s kom ste trenutno v zvezi. Res je, da je Linkedin namenjen…

Digitalne božične in novoletne voščilnice

Želite svoje stranke in poslovne partnerje razveseliti za praznike? Hiter, enostaven in cenovno ugoden način, da izrazite hvaležnost svojim strankam in poslovnim partnerjem predstavljajo digitalne božične in novoletne voščilnice. Že s preprosto gesto, kakor je pošiljanje posebne elektronske pošte, lahko svojim strankam in poslovnim partnerjem pokažete, da jih cenite, spoštujete in jim zaželite vse lepo ter uspešno v novem letu.…

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.