Blog

Podjetnik začetnik: Paket Moj start

Čestitke, odprli ste podjetje – kaj pa sedaj? Tudi mi smo bili nekoč na začetku, zato razumemo, s katerimi izzivi se srečuje novoustanovljeno podjetje. Verjetno ste se že kdaj spraševali: Kako naj izstopam v poplavi konkurenčnih podjetij? Kako naj dosežem potencialne stranke? Ali potrebujem spletno stran? Koliko me bo stala? Katera družabna omrežja naj uporabljam? Koliko naj zapravim na mesec…

Katera F1 ekipa je najhitrejša … na spletu

Bolidi Formule 1 veljajo za ene izmed najhitrejših in najdovršenejših vozil na svetu. Vozniki z njimi zlahka dosegajo hitrosti preko 300 km/h in v manj kot treh sekundah pospešijo iz 0 do 100 km/h. Kako pa se ekipe znajdejo v digitalnem svetu? Katera F1 ekipa je najhitrejša na spletu? Analiza učinkovitosti njihovih uradnih spletnih strani nam da presenetljive rezultate. Kakšne…

Podjetniški krožek na OŠ Tržišče

Nikoli ni prepozno ali prezgodaj, da začneš z razvijanjem ideje in načrtovanjem svojega podjetja. Tega se zavedajo učenci OŠ Tržišče, ki so se po zimskih počitnicah prelevili v prave podjetnike. Maja in Matej iz podjetja MAIA MEDIA na šoli vodita podjetniški krožek, pri katerem učenci že razvijajo svoje poslovne ideje in ustvarjajo prototipe. Glavni cilj krožka je, da učenci pridobijo…

Linkedin: Kdo ga potrebuje in kako ga maksimalno izkoristiti

Linkedin je največje poslovno orientirano spletno družabno omrežje. Za razliko od Facebooka in Instagrama se tu ne pričakuje, da boste objavljali dogajanje iz vsakdanjega zasebnega življenja. Uporabnike Linkedina ne zanimajo vsebine, kakor so: kam in s kom greste na pijačo, kateri film ste gledali v kinu ali pa s kom ste trenutno v zvezi. Res je, da je Linkedin namenjen…

Digitalne božične in novoletne voščilnice

Želite svoje stranke in poslovne partnerje razveseliti za praznike? Hiter, enostaven in cenovno ugoden način, da izrazite hvaležnost svojim strankam in poslovnim partnerjem predstavljajo digitalne božične in novoletne voščilnice. Že s preprosto gesto, kakor je pošiljanje posebne elektronske pošte, lahko svojim strankam in poslovnim partnerjem pokažete, da jih cenite, spoštujete in jim zaželite vse lepo ter uspešno v novem letu.…

Digitalna prihodnost: Video marketing za socialna omrežja

»Slika pove več kot tisoč besed,« je fraza, ki ste jo zagotovo že velikokrat zasledili. Kaj pa, če združimo več sličic? Dr. James McQuivey je izračunal, da je vrednost minutnega videa enakovredna 1,8 milijonov besed. Nikakršna skrivnost ni, da imajo videi na socialnih omrežjih pomembno, če ne celo najpomembnejšo vlogo pri marketingu. Tudi samo podjetje Facebook priznava, da imajo največji…

PROBLEM 10: NE POSVEČATE POZORNOSTI DETAJLOM

V dosedanjih prispevkih smo pogledali glavne vzroke in posledice vaše zastarele spletne strani ter kako lahko to vpliva na uspešnost poslovanja vašega podjetja. Zastarelost spletne strani in pomanjkanje koristnih informacij, po drugi strani pa poplava nepotrebnih informacij in nepreglednost strani, obiskovalcem pošilja signal, da morda niste pravi naslov za sklenitev sodelovanja z vami. Zavedati se je potrebno, da je vaša…

PROBLEM 9: SPLETNA STRAN DAJE NEPROFESIONALEN VTIS

Če spletna stran daje neprofesionalen vtis, kaj to pove o vašem podjetju? Vsak obiskovalec si seveda lahko ustvari svoje mnenje. Cilj profesionalno izdelane in oblikovane spletne strani pa je, da bo mnenje takšno, kakršnega želite posredovati. Če do sedaj še niste pomislili, kaj bi lahko sporočala vaša spletna stran, morda zaradi tega izgubljate potencialne stranke in zaslužek. Obstaja več indikatorjev,…

Je Google zemljevid izginil z vaše spletne strani?

Ste med tistimi, ki na svoji spletni strani za potrebe geolokacijskega prikaza svojih storitev uporabljate Google zemljevide? Ste pred kratkim opazili, da le-ti več ne delujejo? Ste morda ob pogledu na Google zemljevid prebrali napis “Google maps for development purposes only”? V nadaljevanju vam bomo pojasnili, kaj novi napis pomeni in kako lahko prikličete Google zemljevide nazaj na svojo spletno stran.…

PROBLEM 8: NA SPLETU VAS NE NAJDEJO

Vaša spletna stran je že postavljena, zato je sedaj pravi čas, da razmislite o naslednjem koraku. Kako vas bodo stranke našle? Google vedno stremi k izboljšanju kvalitete rezultatov iskanja v brskalniku. Njihov cilj je uporabnikom vsakokrat prikazati seznam najboljših spletnih strani oziroma virov, ne glede na to, kaj iščejo. Zato pri Googlu nenehno nadgrajujejo in izpopolnjujejo svoj algoritem, tudi do…

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart
Se vam zdi prodaja težka? Imate težave poklicati neznano osebo in ji ponuditi svojo storitev ali proizvod? Se morda ne znajdete v poplavi družabnih omrežij in ne veste, katerega izbrati ter kako ga najbolje izkoristiti? Bi želeli upravljati svojo spletno stran in razumeti vedenje obiskovalcev? Vse to in še več se boste naučili na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka. Naš namen je, da vas usposobimo za samostojno delo, da boste s čim manj finančnega vložka dosegali čim boljše rezultate. Praktična delavnica združuje področji digitalnega marketinga in prodaje B2B ter B2C – na primeru turizma. Pridruži se nam na delavnici »Naredi sam«: Z digitalnim marketingom in prodajo do večjega zaslužka.